Nalezené štěstí
Byla jedna dívka Julie,která žila s rodiči ve vesničce poblíž lesa.Julie musela vždy po škole pomáhat doma pracovat, a tak neměla čas na kamarády a ti o ni později přestali mít zájem a už se s ní dál nebavili.Když jí bylo 17 let, její vesnici vypálili nepřátelé krále této země.A tak Julie přišla o rodiče, které nejspíš unesli, protože nenašla jejich těla, a také o domov, který byl srovnán se zemí.Julie se zachránila jen díky tomu, že byla zrovna v lese na houbách.Když zjistila, co se stalo, rozhodla se, že tu nezůstane a odešla.Po několika dnech, kdy bloudila v lese a jedla jen lesní plody, které našla, došla na malou mýtinu.Zde ji však čekalo nepříjemné překvapení.Kolem dokola ji obstoupili ti samí lidé, kteří vypálili její vesnici.Už myslela, že zde umře, když v tom se ze stromů vyřítili jezdci na koních a nepřátele zahnali.Až na jednoho,kterého zajali.První jezdec,který ostatní vedl, se zastavil před Julií a zeptal se jí, co tu dělá.Ta mu řekla vše, co se jí stalo.Jezdec se Julii představil jako princ Filip a rozhodl se, že ji vezme s sebou na zámek. A tak se také stalo. Filip a Julie spolu sbližovali, jezdili na projížďky, chodili na procházky a také se spolu učili.Nově vzniklé kamarádství přerostlo časem v něco víc.Mezitím se ostatní jezdci snažili ze zajatce dostat,kde jsou ukrytí ostatní.Nakonec se jim to povedlo,když mu slíbili,že on bude ušetřen.Když šli Filipovi oznámit tuto novinu, rozhodl se, že nebudou na nic čekat a vyrazí hned.Nechal zorganizovat vojsko a jezdce.Řekl Julii,že se brzy vrátí,ale ona věděla,že to není nikdy jisté.A rozhodně o něj teď nechtěla přijít.Řekla, že tam pojede s ním,ale on o tom nechtěl ani slyšet.Rozloučil se s ní polibkem a odešel.Julie se rozplakala, ale najednou ji něco napadlo.Rozběhla se do konírny, převlékla se za jezdce, nasedla na koně a rozjela se k ostatním.Když dorazili k nepřátelskému území, dal Filip všem instrukce a rozjeli se na jejich tábořiště.Strhl se prudký boj,když otevřeli jednu chatrč, našli zde zajatce z vypálené vesnice, které někteří jezdci odvezli do bezpečí.Když to vypadalo,že Filipova armáda vyhrála, vyřítil se ze tmy poslední nepřítel a bodl meč Filipovi do ramene.Když si toho Julie všimla, úplně ztuhla strachem.Rozběhla se k němu odstrčila protivníka a podívala se Filipovi na ránu.Naštěstí nebyla tak vážná.Když bitvu vyhráli, odvezli Filipa a zachráněné zajatce na zámek.Tam Julie zjistila, že mezi zachráněnými jsou i její rodiče.Celá šťastná se s nimi objala a pak běžela s postarat o Filipa.ten se brzy uzdravil a požádal Julii o ruku.A tak se chystala velká svatba.Ten den byl nejšťastnější v jejím životě.Její rodiče dostali práci v zámecké zahradě.A všichni žili šťastně včetně nového krále a královny.
Přečteno 663x
Tipy 2
Poslední tipující: veronicie
Komentáře (0)