Anotace: Taková na dobrou noc,sem dělal pořádek v zaprášeném sklepě na jaře,kde nikdo už dlouho nebyl a tohle mě napadlo,když sem chtěl černý lísteček vyhodit a on se pohnul,přitom mne paprsky šimrali do tváře.Věnováno Kytičce.
Berry - jsem rád že potěšila,no a přeji hezké sníčky plné vůni pokladů a tajemna lesů.
24.07.2011 08:21:00 | Danger
Liso - vau,tak to je komentář na ST,uplně mi to vyrazilo dech.Děkuji za tvé postřehy,krásně vnímáš.Co se týká komentů,chtělo by to nové dílko,píšeš hezky.Já nevlastním net a tak když putuji modrem a narážím na nové autory a oblíbené snažím se reagovat na dílka.Jsem rád,že sem tě mohl trošku ochutnat.Tak přeji brzkou můzu.
24.07.2011 08:19:00 | Danger
Jů, tak jsem si po dlouhé době dopřála pohádku před spaním, to se mi bude spinkat. Úplně se mi tajil dech v některých pasážích - jestli to paprsek stihne domů, když objevoval motýlka... Moc moc se mi to líbilo, něžné pohlazení před spaním, zasnění se do tichých lesů a nesmělých paprsků. Tak dobrou noc a pěkné sny :-).
18.07.2011 21:19:00 | Berry
Na začátek - děkuji za komentář u Quijotů, už dlouho mě nikdo nekomentoval.
Pročetla jsem pár tvých dílek (jako revanž) a zjistila jsem, že si moc hezky všímáš drobností, detailů, dojmů z té nádherné přírody. Tvoje drobné náladové črty jsou cosi, co se příjemně čte, co probouzí chvění při představě na přírodu na první kontakt s ní, když slunce stydlivě vystrčí jeden paprsek po druhém v některém ze zimních rán. Pomine-li člověk ostatní nedostatky :).
"Tiše si všímat, cítit, prožívat. A pak teprve sednout k peru, přemýšlet a psát. Vždyť co má větší cenu - to, co prožijeme, nebo co psaním vysníme?" - Lisa Kloboučková
05.07.2011 19:13:00 | Lisa Kloboučková
Kyti děkuji pohladilo.
Dáda...no slyším na cokoliv :-)
Mám tisíc lidí v sobě ...
01.07.2011 21:31:00 | Danger
Jůůů, pohádka:-)).Budu chrupat jako dub.A už jdu na to:-)).Dobrou noc Dádo.
30.06.2011 23:20:00 | CULIKATÁ