Anotace: Příběh o dvou slůvkách.
ááá vida,lekce pravopisu,krásná ukázka jak jemně upozornit autora na málý zadrhel :-)tleskám.
K dílku podruhé tleskám,hrozně miloučké :-)
19.10.2013 10:59:59 | Danger
Joj, miloučká pohádka, řekla bych tak pro 2-3 letá robátka. Akorát jsi v jedné větě zapomněla, že slovíčka jsou středního rodu, hádej ve které:)
16.06.2013 11:58:44 | Inna M.
I pro starší ;-) Měla jsem možnost ji říkat naživo dětem ve věku 6 - 13 let a děti byly nadšené, a co teprve ty obrázky, co mi namalovaly... :-) A i jejich rodiče a prarodiče byli osloveni, ale asi záleží, kde a jak se to říká ;-)
A větu nevím, snažila jsem si to hlídat - nebo myslíš tu přímou řeč Sluníčka? Tak je to správně, ne? Protože to už není slůvka, ale vy, a proto -i. Nebo jak je to správně? V tomto mám občas guláš... :-( A proto se nechám ráda poučit :-)
16.06.2013 23:21:15 | Berry
Ano, myslím tu přímou řeč Sluníčka. Je tam nevyjádřený podmět. Předtím jsme Děkuji a Prosím pojmenovaly ne jinak než slůvka. Tak mám za to, že tím zamlčeným podmětem jsou slůvka. Mohly bychom do té věty i vložit vy, ale pořád by to znamenalo vy, slůvka, nebo ne? Teď jsem to pěkně zamotala a přitom na tom zase až tak nezáleží:)
17.06.2013 09:26:04 | Inna M.
Jo, chápu, myslím, že to říkáš správně... Tak příště si dám větší pozor... ;-)
18.06.2013 10:57:12 | Berry