Anotace: /Rubínek a straka Barborka 2.díl/
,,Hurááá, hurááá, hurááá, ptáčci jsou tu! " zakřičel a oči mu zčervenaly radostí.
Potom už celé dopoledne jenom vykukoval z okna, vybíhal z chaloupky a zase do chaloupky a čekal na onoho ptáčka.
Kamarád měl ochočenou straku, jako malinkou ji v práci krmil pinzetou, byla taková srandovní, ale pak začala být hodně agresivní, napadala i děti na zastávce...
20.01.2017 10:23:19 | Philogyny1
já jsem ji právě měla ochočenou taky,ale jenom do půl roku,ale jelikož jsem tenkrát bydlela v jednopokojáčku a zjistila jsem, že mě z něho pomalu vystrkuje,tak jsem ji pustila mezi straky,ale s těžkým srdcem jsem se s ní loučila.Našla jsem ji jako úplné holátko pod okapem a ručně dokrmila a na ty její taškařice nikdy nezapomenu.Hlavně jak všude kradla špačky od cigaret a venku za mnou lítala kde já tam ona,zkrátka jako pejsekno,no, bůhví jaká by byla kdyby byla větší,ale taky asi záleží na povaze.Moc děkuji za pěkný komentík a za zastávku:-))
20.01.2017 12:32:03 | střelkyně1
Taky kradla gigarety, ale skončila špatně, někdo mu ji zabil...
20.01.2017 13:38:19 | Philogyny1
tak to je smutné,ale ono se říká o těch strakách že když se jednou ochočí že se vrátit do volné přírody nesmí,protože už sou pořád ochočené a vracejí se k lidem...
20.01.2017 13:47:15 | střelkyně1
úplně se vidím jako malej v posteli pod peřinou s očima navrh hlavy a máma mi vypráví takové pohádky...
20.01.2017 07:40:49 | enigman
...četla jsem jí synovi a moc se líbila a mám radost, že můžu pokračovat:-)
moc krásně píšeš:-)))(mimochodem, moje prvorozená dcera je také Barborka)
19.01.2017 20:56:21 | Nikita44
jéšiš a hned dvě Barborky,tak to je krásný:-))že je oba dva hladím po vláskách,však jejich maminka taky hezky psát umí a jak!:-))a moc děkuji...
19.01.2017 21:54:39 | střelkyně1