Krakonošova kobliha
Anotace: Měli jsme na táboře vymyslet pohádku,aby každé slovo začínalo na jedno písmeno...Nutno podotknou,že jsem pouze spoluautorem ;)
Krakonoš,který kouzlil krásnou krajinu,koupil kulatou konzumní koblihu,která kromě kakaového karamelu kapala kečup kamsi ke klobouku Krakonoše.
Kukačka kukala ku kosu,který koukal ke Krakonošově kudrnaté,kropenaté,kruté kobyle,která kradla Krakonošovi koupenou kulatou konzumní koblihu.
Krakonoš kutil kromě kamenného koryta koprovou kulajdu,když koukl ke kobyle,která kousala kradenou koblihu.
Krakonoš křičí,kobyla klidně kouše,kos kouká,kukačka kuká,krávy 'k'učí,křeček kouše kaštan,kapradí,kontryhel,kosatec,konvalinka,karafiát kvetou,kobyla kope kopyty ke Krakonošovi.
,,Kuš!Kšá!Kšic!"křičí Krakonoš.Koryto křuplo:,,kurňa,"kleje Krakonoš.,,Kobylo,kravko krutá!Koblihu koupenou kradeš!"
Krakonoš kluše ke kobyle.Kobyla klepe kosu.Klusala krásnou krajinou kamsi,když klopýtla.,,Kaput?"kvikl Krakonoš.Kobyla kýchla,Krakonoš kroužil krokem kolem kobyly.Kobyla kope Krakonoše kopyty,Krakonoš kroutí kobyle krkem...
Kobyla klesá ke květinám.Krakonoš klade květiny kobyle ke kopytům.
,,Konečne!Kobliha!"křičí Krakonoš.Krása,klade konečně koblihu ke kusadlům.Kouše.Kouká ke kobyle,kobyla kaput.
Kobliha krutě kroutí Krakonošovi konečníkem.Krakonoš kluše ke kadibudce.
Koblihy konec,kobyly konec.Krakonoš kouří.
KONEČNĚ KONEC!!!
Přečteno 763x
Tipy 4
Poslední tipující: Nergal, Fenceless, BARBYE
Komentáře (5)
Komentujících (5)