Anotace: i větší děti zasluhujou pohádky na spaní...
...někdy někde se konečně rodičům narodil toužebně očekávanej krásnej chlapeček. Šťastný rodiče jej hejčkali jak se dalo / i nedalo/. Chlapec to byl milej, radostně uřvanej až se zdálo , že samou radostí pořád čůrá – vesele jako jedna veliká fontána, co ji maminka s tatínkem tolik obdivovali v cizokrajném městě Istambulu, které navštívili ještě než se chlapeček narodil...čůral tak vydatně a často, že jej začli-zprvu láskyplně - nazývat Lulánek. Na noc jej ukládali místo do postýlky do vypolstrovaný vany , když povyrostl a běhal jako s větrem o závod na záchod, zbudoval tatínek v jejich domečku v přízemí na patře ještě pomocné záchůdky a kolem chlapcovy postýlky přibývalo nočníků a nočních váz-některých i vzácných z Míšenského porcelánu.. Jednou v zimě šel tatínek s hochem na zahradu stavět sněhuláka. Postavili jej statného-jak má být. Na hlavu vložili hrnec, místo očiček měl zářící kamínky a s úlomků uhlí knoflíky na bříšku a pod ním dokonce pecičky z třešní, takže sněhulák měl i zapnutej poklopec-to aby kluk viděl, že si má pokaždý, když dočůrá zapnout poklopec. Že byla velká zima, tatínek vyzval Lulánka, aby se vrátili do domečku, maminka už právě chystala oběd. Ale chlapec se-jako už přečasto-omluvil, že se musí ještě vyčůrat. Tatínek se tedy vrátil domů napřed. Chlapec hleděl s hrdostí na sněhového obříka a napadlo jej, že ho zkusí zahřát..Celého jej počůral.. a ouha..sněhulák rázem zmizel...jen hrnec, mrkev nosu i kamínky-knoflíčky zbyly na mokvajícím sněhu....vtom zazněl z dáli tlumený prosebný hlas: „LULÁÁNKU LULÁÁNKU NEČŮREJ NA ZAHRÁDKU“...Lulan celej zkoprněl...ani čůrat se mu znovu nechtělo..Náhle se sešeřilo a odkudsi od záhonu zakopčenejch růží ho kdosi volá stříbrným hláskem: „ LULÁÁNKU LULÁÁNKU RADĚJ MNĚ POČŮŮŮREJ ZAHRÁDKU“..A znovu:“LULÁÁNKŮŮ LULÁÁÁNKU MNĚ POČUREJ ZAHRÁDKU“..a z přítmí se vynořila nádherná bytost zalitá bělostným světlem. Krásná urostlá celá nahatá pohádková bytost...Chlapec očarován, ani nevěda , co činí se náměsíčně vydal k záhonu ve sněhu odpočívajících růží - dokonce s obnaženou svou věcičkou v ruce......pocítil vzedmutí neznámý slasti-věcička se mu vztýčila a rostla rostla až zvonivě narazila na bělostné bříško víly Lulaby...
*
Od té doby uplynula spousta vody v říčce času, chlapec vyrostl, zmužněl a čůral častěji jen když nastyd, nebo když s kamarády vypil v hospůdce více piv /prostatu měl krásnou zdravou/.. Jednou se v noci za jasné měšíční noci vrací z hospůdky, otvírá branku zahrádky před jejich domem...a zkoprní...před ním stojí chlapisko jakoby z trávy právě vyrostlo...“LULANE, JSEM TVŮJ SYN A BRZY PŘIJDE MATKA..JEN SI NEMYSLI, ŽE JSME NA TEBE ZAPOMNĚLI !“ Chlapisko-domnělý Lulánkův syn odstoupí a před ním-snad z měsíčního svitu utkaná stojí ztepilá víla Lulaby a stříbrným hláskem skorem zazpívá : „TAK RODINKO, ŽE JSME SE ZAS PO LÉTECH TAK ŠŤASTNĚ SHLEDALI, ZATANČÍME SI SPOLU...“ Lulánkův, kdysi záhadně počatý syn v zahradě u záhonu spících růží, vezme za ruku tatíčka Lulana, s druhé strany k němu přiskočí Lulaby, pohladí mu jemně ruku až celým taťkovým tělem projede příčně podélný vlnobití rozkoše kterou snad poznal jen onehdá na prahu jinošství u záhonu růží...a tak tančili tančili až protančili celou noc..dojatý měsíček Lůna-chod na ně dojatě shlížel a čůral na ně bezustání stříbrné čůrky jemňoulinkého světla..Co to ? jak pořád tancují, kroužek tří tanečníků se rozestoupil..přidávají se zničeho nic další malí tanečníčkové-sotva ručkama dosáhnou na jejich prsty...tancujou tancujou a nečekanejch novejch tancechtivejch bělostnejch bytůstek přibývá....tancujou snad celou věčnost, až svým chorovodem obepínají celou zem.......Planeta Zem – z pohledu z vesmíru má od těch nový zářící - prý i zvonící prstenec...
...tak děti vyčurat a do postýlek..dobrou noc...hezký sny....
jak jsem onehdy přejela název pohádky o Lulánkovi,jsem uvažovala kdo to mohl napsat,to mě mohlo rovnou napadkout.Frráčku ale takovýchto pohádek není nikdy dost,přimlouvám se za další díly!:-))
15.01.2017 19:09:55 | střelkyně1
děkuju Ti milá střelhbitá...když ty nastavovaný díly-viz u serálů, nic moc..
ale časem snad zas vystřelím nějakej úlet-děkuju Ti za podporu..a Ty taky piš !!:-))**
15.01.2017 23:18:25 | Frr
...zdá se mi, že to má nějakou propojenou žilku s tvým luláním vstříc ženě s havraním vlasem...báječné...:-)
09.01.2017 14:51:49 | Jort
ale hochu-tu bych - upřímně řečeno - proč to neříci - asi nyní pobryndal jinak**
jsem tu jen plytce inspirován vlastním samohaným užívání odvodňovacího medikamentu /Furon sa volá/,jenž ze mě činí doslova urinálního mučedníka-světce...naštěstí jen na pár hodin denně...:-(( :-D** :-)))))))*
09.01.2017 19:25:33 | Frr
Jáááj, ja vysloveně chčiju smííchy :-)).-D ST.
09.01.2017 11:55:06 | Tvořilka Lenka
Leničko Leničko ! :-D /to já dítě beru lék na odvodňování...hrůzná muka urinace..jak
vivisekce moč. měchýře.../no stávám se učiněným "Lulanem"-inspirace jasná...:-))) / **
09.01.2017 12:09:09 | Frr
hahahaaááááááááááá to je fakt huusty.-))
09.01.2017 12:19:17 | Tvořilka Lenka
No, páni, VY jste to teda vystih :-)) ST.
09.01.2017 11:50:50 | Ochránkyně utlačovaných
hustý :-)
08.01.2017 10:01:14 | hledač