Anotace: Věnováno Ivě Husárkové...pro radost:-)
pane bože!!! a já na tenhle žůžo dárek narazila až teď. kde jsem byla, ve skříni? boží kočičina!!! boží pejskovina!!! vlastně jsem psala bášovi, že budeš vydávat dopisy Klaunovi a tak brouzdám, abych mu poslala ukázku a nestačím kulit oka. JUCHŮ, Andělko divoká. RADOST :-)) RADOST :-)) chr chr od mých koček a pusa pro krásný den. DĚKUJI MOC. :-)))
22.10.2021 06:59:58 | Iva Husárková
Ivuško, moc Tě zdravím. Stále bojuji s depresemi. Je to boj s větrnými mlýny, a nikdy jsem netušila, co to obnáší bolesti, naříkání a ochromení pohybu. Já se bojím i jít sem...některé básně nemohu číst, zasahují mne niterně, což mnohdy nezvládám. Ale dost naříkání...v lednu vyjde knížečka Dopisy Klaunovi:-) Moc se těším, i když to je fakt úlet:-) samozřejmě, až je budu mít v ruce, ihned Ti posílám. Je to i Tvá zásluha, že vyšly. Mám tě moc ráda, jsi sluníčko, moc tě objímám a výskám radoSTí, Bože! Quendella!!!! :-))))) brečím dojetím...DĚKUJU !!!
25.12.2021 11:22:55 | Anděl
máš to moc těžké, Janinko. mám velkou radost, když se tu objevíš a moc děkuji za info. miluju úlety! výskám s Tebou a těším se! blahopřeji k vydání knihy! mám Tě taky moc ráda a - vzhůru na CIRK! JUCH! zase se, prosím, ozvi. měj klidný a krásný den, modrásku. objímám Tě. :-))
26.12.2021 02:42:07 | Iva Husárková
:-) pobavila jsem se. A ty nádherný jména!
15.01.2020 19:31:27 | Rainbow