Anotace: Zázraky se bohužel dějí jen v pohádkách...
Moc hezké, takto sní každá adolescentní dívka. Vzpomínám, že moji podobnou situaci před 32 lety vyřešil mladý stomatolog, který mi můj potupný předkus odoperoval... Někdy se tomu zrcadlu může trošku pomoc. Onen zmíněný spolužák mne přestal zvát na výlety do "bobří farmy", ale na skutečné rande. Dala jsem mu tenkrát za vyučenou i bez té banánové slupky. Ale děkuji, zavzpomínala jsem si hezky! J.
05.05.2007 20:47:00 | Juhunka
Já mám totiž vždycky radost, když mi někdo řekne, že jsem něčím jiný, než ostatní:) Každý chlapec si přeje být vyjímečný. Někteří chtějí lítat nad městem a zachraňovat neviné a někteří (jako já) se se svou vlastní neschopností spokojí s tím, že budou našeptávat ostatním do duší. Nebo se o tohleto alespon snažím...:)
01.05.2007 22:43:00 | Košťák David
Ahoj...tak tedy nejdříve k dílku: Určitě se mi moc líbilo. Možná, že je to trochu naivní, ale to je to, co se mi na tom líbilo. Kvuli tomuhle mám pohádky rád. V pohádkách nejde o žádné velké zvraty, nebo o překvapení na závěr. Každý ví, že vše dopadne jak má. Kéž bych mohl podobně předvídat i v životě. A kéž by život ve mně vyvolal tolik úsměvů, jako těhle pár odstavců:)
Tak a teď bych ti moc rád poděkoval za tvůj komentář. Udělal mi moc velkou radost. A navodil ten veledůležitý pocit, že nepíši jen pro sebe. Uhádla si správně, že jde o skutečné události. Nebo alespoň tak skutečné, jak uvízly v mé naivní hlavě, která vidí skryté tajemství v každém zavřeném poupěti.( A přece se tam schovává víla:)) Přeji pěkný život plný kouzelných zrcadel, rybiček, lidí a především okamžiků. Děkuji za prosvícení večera:) (Že by dneska svítilo o hvězdu víc?)
David...a promin za tu moji věčnou zmatečnost:)
01.05.2007 22:39:00 | Košťák David