Anotace: Opět dílko Zuzky. PS: Tento příběh se moc neliší od skutečnosti. Jsou jen pouze změněni hlavní hrdinové..
Musím říci pár věcí které zůstali utajeny k této pohádce. tak za prvné jsme jí nenapsal já ale LiiLyy, zadruhé ty postavy (princ,chudas a princezna jsou pravdivé.) princ je bývalý přítel LiiLyy a LiiLyy je princezna a já jsem ten chasníček který nakonec přebral LiiLyy princi. ale nebylo to nic platné jelikož mě stejně princezna opustila a vrátila se zpět k princi....ale to je již dávno...je jsem chtěl aby to bylo odtajněno..
09.05.2007 12:14:00 | Hawkey
Tak to jo, takový nick teda nemám :o) První díl pohádky jsem začala psát 12.11.2005, název zní Pohádka bez konce a vždycky měla pokračování, podle toho, co se stalo. Příběh, který píše život. Když jsem tu Tvoji četla, docela mi běhal mráz po zádech, pocit nevědomosti a zvědavosti a to moje jméno :o)...Ta moje je hodně osobní. Mám ji založenou v blogu, který si píšu na netu. Místo prince mám draka, místo Tvého mládence mám krásného prince :o)Dalo by se říct, můj "tajný příběh" Tak mě to dost zmátlo...stejný podtext :o))A proto se mi ta Tvoje líbí, prože je podobná té mé :o))
21.02.2006 19:01:00 | ZZuzkAA
No ptáš se, odkud Tě znám...no to se ale ptám já? Ty máš moji pohádku :o)
14.02.2006 21:46:00 | ZZuzkAA