Sirkus ve vesmíru

Sirkus ve vesmíru

Anotace: O tom jak Sirkus modernizoval peklo

V hlubinách Věčného pekla, kde pekelné stroje hučely a lávové řeky tekly přes křemíkové čipy, žil čert jménem Sirkus.
Na rozdíl od ostatních čertů, kteří byli spokojeni s monotónním životem v pekle, Sirkus snil o hvězdách.

Jednoho dne, když Lucifer nebyl pozorný, Sirkus ukradl prototyp mezidimenzionálního teleportu. S bušícím srdcem aktivoval zařízení a v záblesku světla zmizel z pekla.
Ocitl se na palubě vesmírné lodi, která brázdila galaxii. Posádka - směsice mimozemšťanů a lidí - zírala na rohatou bytost s kopyty, která se náhle objevila uprostřed jejich velitelského můstku.
Sirkus věděl, že jeho dobrodružství právě začíná. Ale co nevěděl bylo, že Lucifer už vyslal své nejlepší lovce čertů napříč vesmírem, aby ho přivedli zpět..."

 

Sirkus se rozhlédl po velitelském můstku a nervózně se usmál na šokovanou posádku.
"Ehm, ahoj všichni. Nemáte tu náhodou nějakou sirku? V pekle jsme zvyklí na trochu teplejší prostředí."
Kapitánka lodi, vysoká modrá mimozemšťanka se třemi očima, se první vzpamatovala.
"Kdo jsi? A jak ses sem dostal?"
"Jsem Sirkus, čert na útěku," odpověděl hrdě. "A dostal jsem se sem pomocí tohohle," zamával teleportem.
"Páni!" vykřikl mladý člověk u ovládacího panelu. "To je mezidimenzionální teleport! Můžu si ho prohlédnout?"
"Jistě," přikývl Sirkus. "Ale bacha, je to pekelně horký stroj."

Mezitím v pekle Lucifer zuřil. "Kde je ten neschopný Sirkus?!" řval na své podřízené.
Jeden z čertů nesměle odpověděl: "Šéfe, podle našich senzorů se teleportoval na vesmírnou loď Hvězdný prášek."
Lucifer se ušklíbl. "Fajn, vyšleme za ním naše nejlepší lovce. Připravte pekelnou stíhačku!"
Zpět na lodi se Sirkus rychle spřátelil s posádkou. Učil je pekelné karty a oni ho na oplátku seznamovali s vesmírnou technologií.
"Hele, Sirkusi," smál se pilot, "zkus tenhle ovládací panel. Je to jako řídit pekelný kotel, jen mnohem zábavnější!"
Sirkus nadšeně mačkal tlačítka, když vtom loď udělala nečekaný obrat a všichni se svalili na podlahu.
"Ups," zamumlal Sirkus. "Tohle se v pekle nestávalo. Tam jsme padali leda tak do lávy."
Náhle se rozezněl alarm. Na obrazovce se objevila pekelná stíhačka.
Kapitánka se otočila na Sirkuse: "Vypadá to, že máš na ocase pekelnou smečku. Co budeme dělat?"
Sirkus se zamyslel a pak se rozzářil: "Mám nápad! Co kdybychom je navnadili na něco, co v pekle nemají?"
"A co to je?" zeptala se posádka unisono.
"Disco koule!" vykřikl Sirkus nadšeně. "V pekle máme jen červené světlo, tohle je pro ně úplně nové!"
Kapitánka se zasmála. "Disco koule? Vážně? No dobře, za pokus to stojí. Připravte největší disco kouli, jakou máme!"
Posádka rychle připevnila obrovskou třpytivou kouli na vnější plášť lodi. Jakmile se pekelná stíhačka přiblížila, zapnuli ji.
Efekt byl okamžitý. Pekelní lovci, zvyklí jen na ponuré pekelné osvětlení, byli zcela ohromeni. Jejich stíhačka začala dělat nepravidelné smyčky a piruety.
Z interkomu se ozvalo: "Co to sakra je? Takhle krásně to ani v nebi nesvítí!"
Sirkus se naklonil k mikrofonu: "Ahoj, kamarádi! Líbí se vám to? Jestli chcete, můžete se k nám přidat. Máme tu spoustu zábavy!"
Na obrazovce bylo vidět, jak se pekelní lovci dohadují. Nakonec jejich velitel odpověděl: "No... vlastně... proč ne? V pekle je to poslední dobou docela nuda."
Kapitánka nevěřícně zakroutila všema třema očima. "Takhle jednoduše?"
Sirkus pokrčil rameny. "V pekle nemáme moc rozptýlení. Dokonce i papírování je tam zábavnější než většina našich dnů."
O hodinu později už byla celá pekelná posádka na palubě Hvězdného prášku a učila se tancovat macarenu.

Lucifer zuřil, když zjistil, že přišel o své nejlepší lovce. "To je poslední kapka! Tentokrát si pro něj půjdu osobně!"

Mezitím Sirkus učil mimozemšťany hrát pekelný mariáš a vymýšlel plán, jak přesvědčit Lucifera, aby modernizoval peklo. Koneckonců, proč by nemohli mít v pekle taky trochu té mezigalaktické zábavy?
Zatímco na palubě Hvězdného prášku panovala veselá atmosféra, temný stín se začal šířit vesmírem. Lucifer, nyní v podobě obrovského černého oblaku, se blížil k lodi rychlostí světla.
Sirkus náhle pocítil mrazení v zádech. Jeho rohy se zachvěly. "Něco není v pořádku," zašeptal.
V tu chvíli se loď otřásla. Světla zablikala a zhasla. Nastala naprostá tma.
"Co se děje?" vykřikla kapitánka.
Obrazovka naskočila a objevila se na ní Luciferova hrozivá tvář. "Sirkusi," zaburácel jeho hlas, "myslel sis, že mi utečeš?"
Sirkus polkl. "Šéfe, já jen chtěl vidět hvězdy..."
"Hvězdy?" zasmál se Lucifer chladně. "Ukážu ti temnotu, ze které se už nikdy nedostaneš!"
Loď se začala třást. Černý oblak ji pomalu pohlcoval.
"Musíme něco udělat!" vykřikl jeden z bývalých pekelných lovců. "Nemůžeme se vrátit. Ne teď, když jsme poznali svobodu!"
Sirkus se rozhlédl po vystrašených tvářích kolem sebe. Uvědomil si, že je to teď na něm. Zhluboka se nadechl a vystoupil vpřed.
"Lucifere," řekl pevným hlasem, "máš pravdu. Utekl jsem. Ale ne proto, že bych chtěl zradit peklo. Chtěl jsem ho vylepšit!"
Luciferova tvář se zarazila. "Cože?"
Sirkus pokračoval: "Podívej se na tuhle loď, na tuhle posádku. Různé rasy, různé druhy, všichni spolupracují. Představ si, co bychom mohli dokázat, kdybychom peklo otevřeli vesmíru!"
Nastalo ticho. Lucifer vypadal zamyšleně.
"Mezigalaktické peklo?" zamumlal. "To zní... zajímavě."
Černý oblak začal ustupovat. Světla na lodi se opět rozsvítila.
"Dobře, Sirkusi," řekl Lucifer po chvíli. "Máš jeden měsíc. Ukaž mi, co se můžeme naučit od tohoto vesmíru. Ale pamatuj - jestli mě zklameš, temnota bude tvým věčným domovem."
Obrazovka zhasla. Sirkus se otočil k posádce, která na něj zírala s úžasem a strachem.
"No," řekl s nervózním úsměvem, "vypadá to, že máme práci. Kdo je připraven na největší mezigalaktickou výměnu zkušeností v historii?"
Sirkus a posádka Hvězdného prášku se vydali na svou mezigalaktickou misi. Jejich první zastávkou byla planeta Xorgon, domov notoricky známých Slizounů.
Když přistáli, uvítal je obrovský, pulsující slizký tvor s desítkami chapadel. "Vítejte na Xorgonu," zaburácel. "Jsem Glorp, vůdce Slizounů."
Sirkus se uklonil. "Těší mě, jsem Sirkus z pekla. Rádi bychom se od vás něco naučili."
Glorp se zasmál, až se jeho chapadla roztřásla. "Od nás? My jsme mistři mučení! Naše slizká chapadla dokáží vytvořit ty nejnepříjemnější pocity v galaxii!"
Sirkus se rozzářil. "To zní skvěle! V pekle bychom mohli použít upgrade našich mučících technik!"
Další zastávkou byla ledová planeta Frigidia. Zde je přivítaly Ledové Příšery, třpytivá stvoření s ostrými krystalickými zuby.
"Náššš chlad pronikne až do koššští," zasyčela jejich královna.
"Perfektní!" zajásal Sirkus. "V pekle máme jen oheň. Trocha ledu by mohla být zajímavá změna!"

Jak cestovali galaxií, setkávali se s dalšími podivnými bytostmi. Byly tu Stínové Bestie z temné strany měsíce Umbra, Plynní Giganti z plynného obra Jupitox a dokonce i mikroskopické Nano-Zrůdy z asteroidu Particula.
Každé stvoření nabídlo své unikátní schopnosti a Sirkus vše nadšeně zapisoval do svého "Průvodce Mezigalaktickým Peklem".
Když se blížil konec měsíce, Sirkus svolal všechny obludy na palubu rozšířeného Hvězdného prášku.
"Přátelé," prohlásil, "je čas představit nové peklo Luciferovi. Jste připraveni na největší show v historii podsvětí?"
Stvoření nadšeně zařvala, zasyčela a zabublala na souhlas.

Lucifer se objevil v obrovském hologramu nad lodí. "Nuže, Sirkusi, co jsi pro mě připravil?"
Sirkus se nadechl. "Pane, dovol mi představit ti... Mezigalaktické Peklo!"
A s tím začala velkolepá prezentace. Slizouni předváděli své mučící techniky, Ledové Příšery vytvářely ledová muka, Stínové Bestie demonstrovaly psychologické triky a Nano-Zrůdy ukazovaly, jak mohou trápit hříšníky zevnitř.
Luciferovy oči se rozšířily úžasem. "Tohle... tohle je úžasné!" zvolal.
"A to není vše," usmál se Sirkus. "Představ si turistické výlety do pekla, výměnné pobyty s jinými dimenzemi, mezigalaktické konference o trestu a pokání!"
Lucifer se na moment zamyslel a pak se široce usmál. "Sirkusi, překonal jsi moje očekávání. Vítej zpět do pekla - tvoje nová pozice je Ředitel Mezigalaktických Záležitostí!"

A tak začala nová éra pekla, plná podivných stvoření, nových technologií a mezigalaktické spolupráce. A Sirkus? Ten byl konečně spokojený, protože mohl kombinovat svou lásku k vesmíru s pekelnou prací.

Autor amstav123, 12.08.2024
Přečteno 56x
Tipy 2
Poslední tipující: cappuccinogirl, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

děkuji

04.09.2024 19:31:20 | amstav123

líbí

Četlo se skvěle... zvláštní dílko, ještě že jen fantazie...i když kdo ví, takže jinak -doufam že jen fantazie:-)*

12.08.2024 14:09:34 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí