Anotace: Prostě Karkulka
Sedím tu otrávená u stolu, přemýšlím co a jak a pak se mrknu a Tvou pohádku. Je Ti doufám jasné, že úsměv na mé tváři tam není pro nic za nic?! Dobrý nápad na pohádku:oD
08.01.2008 18:18:00 | Traci
Tak. Oceňuju nápad. Pobavil mě Wolfgang Vrtichvost (už to jméno...), ačkoli teda vlkodlaka jsem nečekala. Po scénce z vlaku jsem hádala absolutní přerod tradiční pohádky do moderního hávu a milého Vrtichvosta jsem si představila jako neodbytného úchyla, který chce teda něco jiného, než Karkulku sežrat:o). Takže další body za to, že tvůj nápad byl jiný než můj.
A pak ten mobil - hej, to je prostě fakt, že baterka se vždycky vyšťaví v tu nejnevhodnější dobu!!! (teda ta moje určitě)
A ani po stylistické stránce není vlastně co vytýkat, vyprávění je lehké a svižné, má spád a super pohádkovou pointu. Teď si to nevybavuju, ale kdyby to ještě celé začínalo příznačným "bylo nebylo" (pokud začíná, tak tohle ignoruj), nejspíš by mě to odrovnalo:o).
Takže holka, tímhle sis vysloužila lístek nikoli do Lipové, ale do mých oblíbených autorů...
Počítač generuje OBP a já s ním souhlasím: Opravdu Bezva Pohádka:o).
Gina
04.01.2008 21:22:00 | Gina Rocca
Neobyčejný nápad, ale mooooc pěkně vyvedený. Pohádka o červené Karkulce mně nikdy moc nebrala(ubližujou tam vlkovi:D), ale v tomhle podání jsme si jí přečetla ráda.. :) Chudák bábi s Karkulkou, snad tam nesedí i dneska na Vánoce.. :)) Měj se krásně a piš dále, ať mám co čísti:)
24.12.2007 10:59:00 | Santinan Black