O třech hloupých blondýnách a ještě hloupějším Vlkovi

O třech hloupých blondýnách a ještě hloupějším Vlkovi

Anotace: parodie na tři hloupá prasátka =o)

Žily byly tři hloupé blondýny, které si jednoho dne řekly, že jsou už dost staré na to, aby si každá našla svůj vlastní domeček. A tak si sbalily své obrovské cestovní kufry a vydaly se na cestu. Aniž by to tušily, v patách jim šel místní úchyl jménem Vlk. Blondýnky šly a šly, až došly k louce, kde byla spousta kupek sena. Nejmladší z nich se u jedné kupky zastavila a řekla: "Jéé, to je ale hezká kupka, tady budu bydlet!" Rozloučila se se svými sestrami a zalezla do sena. Zbylé dvě bloncky pokračovaly v cestě. Mezitím Vlk, který je stále sledoval, dorazil ke kupce sena, ve které si už nejmladší blondýna hrála se svou Barbie a Kenem. Vlk si dobře zapamatoval toto místo a vydal se po stopách starších sester. Ty zatím došly až k lesu. Prostřední sestra se zastavila u vysoké jedle a řekla: "Jéé, to je ale krásna jedlička, tady budu bydlet!" Rozloučila se sestrou a vyšplhala se do koruny stromu. Poslední blondýnka šla dál. Vlk dorazil k jedli, jejíž korunu už si marnivá bloncka ověsila směsicí růžového spodního prádla a dobře si ji zapamatoval. Pak šel dál. Zbylá bloncka došla ke skále, ve které byla malá jeskyňka. "Jéé, to je ale hezká jeskyňka, tady budu bydlet!" Při těch slovech vešla dovnitř a nad vchod pověsila ceduli s nápisem "Jeskyně radosti". Vlk, který tedy znal již bydliště celého blonďatého tria se vrátil k první bloncce. Když tam došel, stoupl si před vchod a zavolal: "Ó spanilá krásko, pojď na mou hruď a dlouho tam buď! A jestli nepůjdeš, tak houknu, fouknu a sfouknu ti brejle!" Nejmladší sestra se rozklepala tak, až se třásla celá kupka, ale ven nevylezla. A tak Vlk houknul, fouknul a ..... nic se nestalo. Rozohněn náhlým neúspěchem vrazil Vlk prudce do vchodu, ale to už hloupá blondýna vylezla druhou stranou a zmizela bůhví kde. Vlk vztekle zadupal a vydal se k lesu. Když dorazil k jedli, stoupl si pod ni a zavolal: "Ó Zlatovlásko, pojď na mou hruď a dlouho tam buď, a když ne, tak houknu, fouknu a sfouknu ti brejle!"
Blondýnka se roztřásla, až se otřásala celá jedle a kousky růžového prádla se snášely k zemi jako špatně vyrobené vlaštovky, ale dolů neslezla. A tak Vlk houknul, fouknul a .... nic se nestalo. A tak se začal nakvašeně šplhat do koruny vedlejšího stromu. Když dosáhl vrcholu, odhodlaně skočil a zuby zachytil špičku jedle. Jenže jeho ochablé svalstvo dlouho nevydrželo. Povolil stisk, uvolnil špičku a následná setrvačnost katapultovala blondýnu o tři lesy dál, kde přistála na ještě hezčí jedli a pro změnu si tu rozvěsila červené spodní prádlo. Vlk se, zdolán dalším neúspěchem, vydal k jeskyni. Když tam došel, postavil se ke vchodu a zavolal: "Ó překrásná princezno, pojď na mou hruď a dlouho tam buď a jestli ne, tak houknu, fouknu a sfouknu ti brejle!" Z jeskyně se ozval zděšený mužský výkřik a nahý chlapík vyběhl ven za běhu si natahujíc trenýrky. Ale blondýna nevylezla. Jen prozřetelně zhasla červené světlo a sfoukla svíčky. A tak Vlk houknul, fouknul a .... no nečekaně se nic nestalo. Takže šel dovnitř. Ke svému překvapení brzy zjistil, že je tam tma jak v pr...ůchodu jeskyní. Natahoval ruce před sebe, snažíc se zachytit sličnou blondýnu, ale ta byla schovaná v nejzasším koutě jeskyně. A když šel vlk kolem, vydralo se z jejího hrdla strašidelné: "BAF!!!" Vlk se tááák leknul, až mu spadly brejle. A tak náhle zcela oslepený, klopýtal rychle domů, kde si okamžitě telefonicky objednal spolehlivé a vysoce módní kontaktní čočky. Trvalo týden, než je dostal. Když se tak jednoho večera stalo, těšil se, jak se hned ráno znovu vydá po stopách blondýnek. Posadil se k televizi a díval se na zprávy. "Dnes pro Vás máme špatné zprávy," říkala zrovna televizní hlasatelka a Vlk zpozorněl. "Během dnešního dne došlo ke třem tragickým úmrtím krásných blondýnek. První zemřela na následky deseti bodných ran, které utržila, když místní zemědělec vyhazoval vidlemi na vlečku seno z kupky, ve které dívka bydlela. Druhá skončila přimáčknutá pod stromem, který byli dřevorubci nuceni pokácet. Zbyl po ní jen mastný flek obsypaný červeným spodním prádlem. Z poslední blondýnky se našly pouze některé větší části jejího těla, které se rozprskly po okolí, když došlo k odstřelu skály, ve které obývala malou jeskyni." Dál už Vlk nic neslyšel, protože se začal hrozně smát a houpat se na židli. A jak se tak smál a houpal se, židle pod ním ujela a on si o kamennou podlahu rozrazil hlavu a byl na místě mrtvý. A tak všichni žili štastně až do smrti a pokud ještě neumřeli, tak tam žijí dodnes.....

A na závěr ponaučení: Nesmějte se cizímu neštěstí a hlavně se proboha nehoupejte na židlích!!!
Autor Michelll, 13.10.2008
Přečteno 1301x
Tipy 8
Poslední tipující: fasf, Fairness, Alasea, SZN
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře
líbí

To je dokonalý:-)) Tleskám...

07.01.2009 17:12:00 | LilyCharlyBeth

líbí

mě se to strašně líbí!!!

28.11.2008 20:49:00 | fasf

líbí

Bravo...tleskám ti...moc pěkná a poučná pohádka...

15.10.2008 07:48:00 | SZN

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel