krteček v kalhotkách VS. krtek se sekerou
5.října 205.před lidma nastala válka mezi krtečkem v kalhotkách a krtekem se sekerou.oba se začali opevňovat.stavěli hradby a vojáky.to trvalo 2205let.v tu dobu se začali objevovat zahrádkáři a nastala válka 3.světů.a zahradníci vyhlásili krtkům valku a tak vznikla u zahradníků 1.světová.zahradníci měli výkonné zbraně např:zbiječka,krumpáč nebo oblíbená sekačka(když vystrčil krtek hlavu tak byla v cuku blesku rosekaná),zbraně zemního ničení tedy mina,leaser,vydle,napalm,kyselina sýrová a spousta jedů.
jak reágovali Krtčí kapitáni na válku??
mezitím byl poslán dopisní kámen(papír nebyl,rozložil by se cestou)s prozbou o mír.
a nastal mír mezi krtky
a abych nezapoměl:KRTČÍ ZBRANĚ
prak,sekera,ketapult,propasti(když tam spadne zahradník tak vylezou krtci a u kamenujíhu),a poslední a nejepší zbran je minomet a dělo.
dlouho se nic nestalo dokud se neobjevil adolf hitler který byl vegetarián a chtěl krtky vyhubit jako židy.
a tak jedno začali házet bombi na hirošimu a nagasahy.tak jednou spadl napalm na území krtků.krtči králoství bylo do základú spáleno hitlerovými zahradníky.
ti co přežili byli zavřeni do koncentračních táborů.
Přečteno 760x
Tipy 3
Poslední tipující: Tracy Beakerová
Komentáře (3)
Komentujících (3)