Anotace: Povídka na velmi časté téma. Přečtěte a uvidíte.:) Psala jsem ji 12.5.2007 a jen házela na papír svoje myšlenky.:)Prosím komentáře a hodnocení, ale předem upozorňuji, že psaní povídek není moc má "parketa", takže nemusí být moc dobrá.:)
Koukám, že to znáš. Toho si vážím!:) Ale neboj, není to přesně podle toho.:)
16.07.2007 16:40:00 | Rhiannon
Já vím, že je to dost ohrané téma, ale mě to prostě baví. Asi už je to dost trapný, ale co se dá dělat. Osudová přitažlivost je povídka na stejné téma. Ty věci z povídky jsou nepravděpodobné, že by se mohly stát, ale já se prostě musela vypsat, no. Snad to přežijete.:)Berte ohledy.
19.06.2007 17:27:00 | Rhiannon
Asi tak: pomineme-li ohranost tematu (upiri jsou klasika a jak vzdycky rikam - nic proti klasice), urcitou nepravdivost (upirem bynemohla byt jen tak najednou - musela by nejdrive dostat napit krve od jineho upira) a takovy ty chyby, ktery mozna nekdo prehlidne, ale jsou tam a hodne ubiraj (je samozrejme, ze pokud se ochladi, divka pociti chlad, mas tam taky hodne zajmena - i tam, kde by byt nemusela - odhrnul jí z krku její vlasy - nevim, jestli je to tam presne takhle, ale neco podobnyho se tam objevuje pomerne casto), jsou tam pak veci, ktery se daji casem a cvikem odstranit - ne v kazde vete musi byt sloveso, nemusis dvakrat rikat ze jde o oknu apod. takhle se to spatne dopisuje, bylo by lepsi mit to otevreny vedle a brat to jedno po druhym...
rozhodne ale nechci rict, ze je to spatny, to ne, jen ze by se toho dalo dost vylepsit...
19.06.2007 13:56:00 | Cristinne
Nebreč Moaro, s tím nikdo nic nenaděláme, když mají upíři takovou moc.:) A na pozvání chodí jen ti hodně galantní.;)
22.05.2007 12:33:00 | Rhiannon