Návod na dovolenou

Návod na dovolenou

Anotace: Nejsem si jit s výběrem sekce, tak spoléhám na vaši benevolenci. Nejedná se o povídku, ale o NÁVOD.

Tahle velmi důležitá rada se týká těch, kteří se chystají na dovolenou do teplejších krajin a chtěli by si nazpět přivézt nějakou trofej, aby jim sousedé věřili, že někde byli. Známá věta z reklamy "nemusíte nikomu říkat, kolik jste vyhráli" je sice hezká, ale na druhou stranu proč se nepochlubit.

Takže jak ULOVIT KROKODÝLA

Potřebuješ na to: rybářský prut, aritmetické tabulky, maso na gril, jablko, dvě pletací jehlice a příručku na lov jelenů.
A jak to uděláš...

Přijdeš k řece, kde předpokládáš výskyt krokodýla a nahodíš prut. Jenže na prut krokodýla nechytíš, takže začneš grilovat maso, abys ho přilákal. Ale než je maso ugrilovaný, tak to chvíli trvá a abys zkrátil to čekání, tak si sedneš k tomu prutu, chytáš ryby a čteš si aritmetické tabulky. Jenže aritmetické tabulky jsou strašně nudný čtení, takže usneš. Mezi tím se ugriluje to maso, krokodýl ho ucítí a vyleze z vody. Tam uvidí tabe, jak spíš a chce tě sežrat. Jenže taky uvidí ty aritmetické tabulky, tak si je začne číst. Ale aritmetické tabulky jsou strašně nudný čtení, takže usne. A kdo dřív usne, tak se dřív vzbudí. Ty se teda vzbudíš, uvidíš vedle sebe spícího krokodýla, hrozně se vyděsíš a vezmeš jednu pletací jehlici, kterou bodneš krokodýla do oka. Jenže pletací jehlicí krokodýla nezabiješ, takže ten krokodýl se akorát vzbudí, nasere se a začne tě honit. A ty jak zdrháš, upustíš to jablko. No a jablko nepadá daleko od stromu, tak na ten strom vylezeš a počkáš si, až tě krokodýl dožene a když se za tebou na ten strom začne sápat, tak mu bodneš do druhýho oka druhou pletací jehlici. A krokodýl se dvěma jehlicema v očích vypadá "skoro jako jelen", takže dál postupuješ podle příručky na lov jelenů.
Autor beni, 17.09.2008
Přečteno 437x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel