Černá mysl 1.část

Černá mysl 1.část

Anotace: Nástrahy elektroniky...:D

Příběh je vymyšlený,samozřejmě. ^^

Tuto noc jsem nezapočala spánkem.Lehla jsem si na starou pérovou matraci.Přemýšlela jsem....urovnala jsem si myšlenky.Ale stále jsem nemohla unsout.Některé myšlenky znovu vířily mou hlavou a poletovaly jako při hurikánu.Zavřela jsem oči...

Po dlouhých pěti minutách jsem se probudila zpocená.Kouknu na budík a je něco kolem jedenácti.Pár minut jsem jen tak ležela bez pohnutí.Potom jsem vstala šla si nalít vodu do sklenice.Opřela jsem se o linku,zavřela jsem oči a hodila do sebe prášek na spaní.Potom jsem vypila vodu a sedle jsem si k televizi.

Nic zvláštního tam nebylo.Kriminálky,krváky.Když jsem přepla na jeden kanál,byl tam nějaký horor.Tak jsem rozhodla že si ho pustím.

Když v tom jsem si uvědomila,že něco není v pořádku.Byla otevřená lednička,která vyzařovala nepříjemné zelené světlo.Ale já jsem ji neotevřela...Neochotně jsem se zvedla a šla jsem jí zavřít.Zabouchla jsem ji.

Po delší době,když jsem byla zažraná do filmu,jsem se ototčila.Znovu byla otevřená.Naštvaně jsem jí zabouchla.A vtom se mi přerušil signál či co,vypl se proud nebo já nevím...televize začala vysílat šumění a takové ty hnusné vlny.Zkusila jsem čachrovat se satelitem,ale nic.Najednou se tam objevily zajímavé záběry.

Bylo to jako kdyby někde v kanále,tma,krysy,cítila jsem z toho vlkost.Stěny byly porostlé nějakým zeleným humusem.Otřásla jsem se a snažila se vypnout televizi,ale kdykoliv jsem ji vypla,po chvíli se otevřela lednice a když jsem zavřela lednici,zapnula se televize.
Autor Yoko-chan, 17.09.2011
Přečteno 323x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí