Anotace: Psal jsem to jako poslední slohovou práci před maturitou. Pokud se zrovna chystáte spáchat sebevraždu - čtěte. Tohle vás od zamýšleného cíle určitě odradí:-) Věta na závěr: "Nic z toho není o mně."
já bych to takle neuměl napsat. Čet jsem to rychle- zvlášť ty sebeřezací scény. Takže se ti asi povedly. :)
Chybí mi tam víc o tý postavě: ona je moc ve vakuu. Žádný rodiče, kamarádi, zážitky. Jenom škola, nic víc tam není. To je myslím škoda. Ale jinak dobrý.
22.07.2012 13:21:49 | ewon
Život není růžový. Jen v pohádkách končí život s člověkem koho milujeme a to tehdy jen až jsme staří. Tomu nevěřím. Nevěřím těmto lžím. Možná jsem jen pesimista, realista, možná, že jsem ztratila důvěru ve šťatsné konce. Každý přece jednou zemře sám. Mě se tvá díla moc líbí. Mám tě v oblíbených...proč? Je to jasné. Tvá slova poukazují na realitu a přesto si uchováváš naději. Přijdeš mi jako optimista, jenž se snaží pohlédnout do ruhé stránky věci - do té horší, ale přesto neztrácíš tvář. Píšeš vlastním stylem. Píšeš a mě se to moc líbí. ST (jako obvykle :D )
22.07.2012 12:49:59 | Blázen Viky
Tak s takovou prácí by mě asi moje češtinářka vyhodila, nejsem uchvácená jako jinými tvými prácemi, mám asi moc poetickou duši =)) Nemůžu si pomoct, ale popisovat tak otřesnou věc jako je sebevražda mi přijde hodně morbidní a jako autorka si nedokážu představit, jaká situace by mě k něčemu takovému příběhu vyprovokovala. Samozřejmě nemluvím o tvém slohu, který tiše obdivuju!
17.04.2007 10:11:00 | Irene Forsyte
No... Nebrala v potaz varování o naturalističnosti a četla to po obědě, nadšená nebyla, ale ohodnotila jako s přehledem nejlepší práci ze třídy:-)
01.11.2006 19:46:00 | Dorimant
Výborné! Právě ta nemilosrdná naturalističnost tomu dává šťávu. Jenom by mě zajímalo, co ti na to řekla učitelka? :-)
31.10.2006 19:10:00 | Filip Pivoňka
Tohle se mi moc líbilo, jak už jsem říkala, zcela ti rozumím, zažila jsem něco podobného.
03.08.2006 13:49:00 | Jajja
Děkuji všem, kteří našli čas a chuť si mé dílko přečíst. Pokusím se psát dále. Pokud totiž má tvorba oslový alespoň jednoho člověka, má cenu pokračovat. Ještě jednou díky:-)
01.08.2006 09:22:00 | Dorimant
je mi z toho špatně, což ale rozhodně není kritika!!! dobrá práce řekla bych, jenom ne pro můj žaludek:)...
31.07.2006 22:14:00 | Martii
sehr gut no je to působivé dobré živé jen málo kostrbaté. Umím si představit živě ty pocity. Jsem stejnej břídil.
31.07.2006 18:03:00 | umělec2
Vítám nového autora povídek. Dosti depresivní vyprávění, tato Tvoje povídka. Ale myslím, že se Ti povedla. Mnohé vyprávění o sebevraždě vyšumí v nezřetelném popisu, takové naturalistické pojetí neškodí, člověk alespoň náznakem vidí, jak příšerná věc to může být. A to ani nemluvě o tom, co může teoreticky následovat po smrti, žádná selanka. Ať člověk zažívá cokoliv, neměl by utíkat ze života.
31.07.2006 17:48:00 | Pavel D. F.