Anotace: Není to fantasy, není to válečné, je to i smutné... Hlavně je to takové, jaké jsem to asi i chtěl mít a vyjadřuje to můj názor...
Já bych řekla, že je to tak napůl povídka a napůl úvaha. Takže to vlastně není nic - ale zároveň je to všechno. Protože to důležité je napsáno na řádcích a to ještě důležitější je mezi řádky a každý si tam něco najde.
Takže konečný verdikt - nezařaditelné a hodně povedené.
15.12.2006 17:49:00 | Gina Rocca
No tak vidíš, já si říkám, že si od Tebe musím přečíst, když jsi mi tak pěkně ohodnotil Cizince, a já přitom četl Tvojí první povídku tady na Literu :) Ale to už je pár pátků zpět...zajímavé :)
Co se týče této...dílka :), jasně, je to dobře napsaný, myšlenka je taky dobrá, ale povídka to samozřejmě nejni. Napsané je to ale dobře.
13.12.2006 16:50:00 | Walome
Hezké snad akorát jsem si všiml:"..jemuž při nájezdu jemu před očima.." tam bych si dovoli lvynechat to "jemu" a/nebo nahradit to třeba slovem "přímo"...
Jinak hezky nastíněné téma pro úvahu, ale jako povídka je to řekl bych příliš otevřené a krátké...
Co se týče stylu a obratů...dost podařené...řekl bych.
22.11.2006 17:20:00 | Thaien
Ty volee Kuboo:) To je pěkný pojednání. Určitě zajímavej nápad, všichni to ví, ale málokdo si to uvědomuje.
15.11.2006 17:51:00 | Honney