PŘIROZENOSTI NÁSILÝ A ÚTRAPY LIDSKÉHO BLUDU

PŘIROZENOSTI NÁSILÝ A ÚTRAPY LIDSKÉHO BLUDU

Anotace: Je to spíše metafora, hodně hluboko skrytá.

Zarytím ostnatého drátu do čerstvě hnijících vaječníků,skrývám tváře těch co přináší ohyzdný ksicht visícího ze zhnědlého konečníku.Smrady z prošoustaný panny,projetý maso do žeber propadá se do es šálku v němž kličkovala krysa .Prokusujíc hrudní koš s cílem řitního otvoru přes vnitřnosti ,řídila se však rozumem a s tím nedostatkem sil a času zkoušela výpravu přes oral .Hrdelní díra je úzká ,na krku leproida vzniká krční otvor ,on neplní řádnou funkci a účely jeho žití ,přežíváme v bludech a omylech ,je těžké vybrat si možnost první,užírat se ve střevech ,to není to co by hostitele uspokojilo,až se rozhodne prodírat se anál věncem ,prokouše se tím nejméně nápadným stylem s pohybem profesionálního umělce s grácií ladné dívky ,a opět bude ve výhodě ,ale to my už nepoznáme neb bude pach výkalu tak silný ,že raději se v ústup rozhodneme ,jak nenávidím tvář pod kůží nás smrtelníků,než-li zkoumat skalpelem co pod maskou vězí ,raději zapomenu na lidské plemeno pohybující se na bílé ploše ,zůstanu bez odpovědí na mé otázky znechucení ,reagovat se dá jen nasazením maskarony do které budu blít zvratky ,a po tíhou uchovávaného bohatství v plastickém motivu blba ,nikdo nepozná mou přetvářku lásky k vám. Pokud se rozhodnu žít v teplém domě musím hnilobným nehtem seškrábnout jedy z plechovky ,nalezeny ve starém sklepě ,sloužící jako krmivo pro krysí potomky ,pohladím po šedinách starou babičku co právě dopila výborný čajíček ,slabší odvárek ze strychninu,nakloním se přes okenní parapet do pustého světlíku a nechám prostor pro svůj oční tik a jen tak tiše prohlásím známé přísloví “s chutí do toho a půl je hotovo,dokonči své umělecké dílko,” záměr byl prostý , prohrabávat se svými hnilobnými nohy v konečnících svých prarodičů.Konečně můj názor došel až na samý vrchol šílenosti ,geniální myšlenky přerušeny zvukem připomínající mlaskání pije ,jsem pohlédl na dědův příčně pruhovaný sval ,na kterém se hlasitě přisávali pijaviční cizopasníci,nestačil jsem se nadechnout a s mlaskajícími zvuky s pohybem píďalky se mi jedna z pijavic přisála na pohlavní orgán ,než jsem si stačil uspořádat myšlenky ,že krvavý upíři mi vlastně vůbec nedělají dobře měl jsem jich na sobě tisíce ,vynořily se z mého snu zoufalství ,abych se parazitů zbavil měl jsem jen jednu možnost,naložit se do koupele z kyseliny sírové ,kterou jsem měl připravenou pro mé nejmilejší , avšak ve své brutální naivitě jsem netušil ,že se mé tělo dostane do fáze rychlorozkladu ,to však mé mysli stalo se ku prospěchu ,už se nemusím zaobírat nesmysly jako je lidské tělo,mám čas se opět rýpat v dědově řiti, už čeká na mé hnilobné nehtíky,nejdříve se však musím vykálet do svých úst,ať si vychutnám ten líbezný proces zvaný sraní .
Autor Lipschowski, 01.01.2007
Přečteno 508x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jo, sem patří rada blokovat si schmutzig stránky:-)))

21.03.2007 23:44:00 | Soliska

líbí

1. je to děsně nechutný... ale to byl asi účel
2. nechutnost bych pochopila, ale některý výrazy ne...
3. máš tam spoustu hrubek, ale to je asi taky účel...
ale jinak je to dobrý psycho :O)

01.01.2007 13:29:00 | prostějanek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí