Válka část 02 - přepadeni konvoje...

Válka část 02 - přepadeni konvoje...

Anotace: je to nic moc.... tak už sem to dodělal.... mno spíš sem jen napsal pár řádků a tím to vlastně ukončil...

proč? proč já? proč to přišlo tedˇ? měl jsem se za pět tejdnů vrátit domů, tak proč? proč na mě nepočkala, mohli jsme si o tom promluvit. kurva. bojuju tady za vlast. sem hrdej za to že bojuju za vlast. nebo ne?? zasraná válka. nesnášim to tu. počkej. já sem hrdej za to že sem voják a že bojuju proti nepřátelům naší země. já jí pořád miluju. musím jí zavolat. ne. nesmím. atˇ si jde za tím svým podnikatelem. co von dokázal? sedí si v kanclu u počítače a sleduje burzu. a co já? jsem tisíc mil od domova. v zasraný válce. jediný náš kontakt byl v dopisech. proč sem se kurva dal naverbovat? měl sem práci v picérce. žili jsme si spokojeně. ne. byl to můj sen vstoupit do armády. sloužit vlasti. podporovala mě v tom. tak proč? proč nepočkala? ach jo. kurva. vždycky říkala jdi si za svýma snama. to zahodí dva a půl roku kvůli.... ,,Dejve! kurva Dejve! brzdi!" co se to děje?? uviděl jsem záblesk. ozvala se rána. dupnul jsem na brzdu. podival jsem se na Boba. ten na mě něco vyštěk a vyskočil z humvee. co se kurva děje?? prásk prask prask... kulky se zachytili o přední sklo. v tu chvíli mi to došlo. zautočili na nás. ,, kurva." moc sem se zahleděl do svýho problému a přestal vnímat okolí. rychle sem popadl kvér a vysoukal se z vozidla. humvee přede mnou bylo v plamenech. nikoho sem neviděl. odevšad se ozývala střelba. ulici zaplňoval hustej černej kouř. ,,Medic!!" rozeběhl jsem se za hlasem. kouř mě kurevsky štípal do očí. ,,Kurva." brejle sem si nechal v autě. v kouři sem zahlídl postavu. zaklekl jsem, zamířil. ostrá rána. ,,Medic." znova sem se rozeběhl za hlasem. běžim podél konvoje. kde sou kurva všichni? kouř se pomalu ztrácel. doběhl jsem k prvnímu humvee. zahlidl jsem dve postavy. ,,Nažerte se." beng beng. uviděl jsem pfc. ,,Shiftyho“ Blacka.,,Dejve. tady sme.“ Shifty zaběhl do budovy, do které předtím hodil granát. rozeběhl jsem se za ním. pod nohama mi zasvištěly kulky. vběhl jsem do dveří, otočil se a vypálil dávku do ulice doufajíc, že někoho sejmu. z vedlejší místnosti se ozvala střelba. zpoza rohu sem nahlídl. uviděl jsem Shiftyho s granátometčíkem Diksem jak se nakláněli nad umírajícím nepřítelem. Diks mu šlápl na zakrvené břicho, vytáhl devítku a střelil mu ránu z milosti do hlavy. ,,Sráč jeden.“ skrz okno prolítlo pár kulek.,,Kontakt na šestce!!“ zaběhli jsme k oknu a opětovali palbu. Diks jim tam poslal pár granátů, které zvířily prach. vystřelil sem pár nábojů do slepa a čekal na odezvu. prach se pomalu začal usazovat. nikde žádné obrysy postav nebo mrtvá těla. chvíli jsme pozorovali okolí a pak se vydali najít zbylé členy jednotky. po nepříteli se slehla zem. celkem jsme přišli o 4 vojáky. vlastně o 5 páč jeden vojín zemřel v nemocnici na následky...
Autor Ryan, 11.04.2007
Přečteno 404x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí