Anotace: Omlouvám se, ale jako někoh fasinují elfové nebo trpaslíci, tak mne absolutne upoutali paladini.... Pozorně se usadte do křesel, a čtěte... Za komentáře bych byl vděčný...
je to usekly, mels to udelat na dily a nakej pribeh o nem, zacinalo to tak hrozne zajimave a najednou konec!
17.08.2007 19:18:00 | ufarsin
To je opravdu hezké, je to příjemná změna v příbězích a máš zajímavý a osobitý styl psaní a to s emi líbí. Je mi ho líto, ale jinak to asi ani být nemohlo... Byl to jen člověk jako každý z nás.. ;)
21.07.2007 15:56:00 | Santinan Black
Tak já jsem sice o paladinech teď slyšela poprvé, ale příběh se mi doopravdy líbil a budeš asi první, komu tady neřeknu ani slovo k opisům, neboť k stylu tvého psaní nemám žádnou výhradu ;)) A teď si jdu přečíst i tu tvou povídku o přátelství, neboť jsem zvědavá, jestli i ta bude takhle dobrá.. :))
20.07.2007 10:36:00 | lennerka
Díky....Takovejhle ohlas jsem nečekal...Je to dá se říct o mně....Píšu a povídku na pokračování přátelství..Ale tam to dopadne typicky...no ale možná i ne...stejn díky za komentář opravdu takovýhle hodnocení jsem nečekal...
19.07.2007 23:09:00 | Eruntano
btw. Zapomněl jsem dodat...Že bych se v tu chvíli asi zachoval stejně.... Jako On :)
19.07.2007 23:09:00 | Eruntano
Tak...tehnle příběh ve mě po přečtení něco nechal. Pozná se to podle zamlženého pohledu kamsi do zdi :). A ještě několik minut poté jsem o něm přemýšlela, dokonce i teď, co píšu tohle, o něm přemýšlím. Vůbec jsem ten konec nečekala a strašně mě těší, že je tady taky něco jiného než příběhy o hrdinech, jsou jich plné stohy! Ale co ty o těch, co nemají odvahu? Sotva pár listů! Aa, asi už mluvím o něčem jiném. No, prostě a jednoduše, chtěla sem říct, že se mi to moc líbilo... :)
19.07.2007 23:04:00 | Eylonwai