Krásná elfka-Úvod

Krásná elfka-Úvod

Anotace: Tenkrát když vzduchu vládli draci,lesům vládli elfové a jiná magická stvoření,lidé bojovali za rozmary svých králů tak právě tenkrát se zrodila legenda!

Adliada byla velká země které vládl krutý král Moritex.Moritex nebyl král který by dbal na dobro svých poddaných,ale naopak.Staral se jen o to,aby mohl zajmout elfy a podmanit si zemi sousedního krále Oniuse se kterým vedl neustálé boje.A k tomu mu pomáhalo spoustu lidí a spousta nestvůr.Ale abych mohla začít příběh tak se musíme vrátit do elfské země,do země nádherné přírody,do země kde nikde nebyli znát boje.Tenkrát tam vládla překrásná královna Ismeni po smrti jejího muže.Než král zemřel královně se narodila dcera.Ta podle legendy měla zachránit svět od kruté vlády krále Moritexe a osvobodit Adliadu od všeho zla.Královna dala novorozeněti jméno Treisy.Bohužel král Moritex o legendě věděl a rozhodně nechtěl,aby se její obsah vyplnil!Nechal proto ze zámku kouzlem dítě přemístit do tábora obrovských nestvůr,kterým lidé přeznívali vlčí ďáblové a poručil jim aby dítě nechali zabít...Přízraky však překvapil vzhled malé dívky a proto králi namluvili že je mrtvá.Dítě však nechali žít a vychovali je.Zapomněli však na to že dítěti po narození byla kouzlem do kůže vryta pečet elfské královské rodiny.Když Treisy bylo třináct let začalo jí vrtat že je jak si trochu jiná než její "příbuzní" a tak se začala ptát...Nikdo jí však nechtěl nic říct...až teď po dvou letech se dozvídá kdo vlastně je...A hodlá všechno opustit proto aby poznala,kdo je a pto to aby zachránila Adliadu před zlem......

A tady Úvod končí a začne nová kapitola :) >>
Autor Anneli, 20.08.2007
Přečteno 600x
Tipy 1
Poslední tipující: RomeoCZ
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

že som to nezačala čítať skôr!

10.02.2009 16:06:00 | Krizenec-katka

líbí

Mno vlastně máš pravdu...Eragon je pro mě inspirací,ale slibuju že to nebude stejný... XD

20.08.2007 21:03:00 | Anneli

líbí

Moc krátké. Klidně víc popiš. Jméno prvního krále mi zní trochu jako obchod s nábytkem, ale to nevadí :). Možná mírná podobnost s Eragonem, ale jinak je to docela zajímavé.. pokračuj :))

20.08.2007 20:47:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel