Středověké snění...
Anotace: 20:05 Nightwish - Lappi (Lapland) ... Představy ideální i ty druhé...
I Eramaajarvi
Lesy nastavily svou tvář napadajícímu slunci. Odkudsi zní flétna a otevírá bránu do světa snů. Všude kolem je atmosféra středověku. Pocestní muzikanti slouží tvým uším, ale ostré zvuky mandolín a citer tě znovu přivedou zpět do světa lesních víl, tančících na paloučku před malým lesíkem, ve kterém se tuto noc dějí zázraky...
II Witchdrums
O kousek dál za lesíkem je Čarodějné údolí. Kouzelní ci, čarodějové s čarodějnicemi a mnozí mágové zde podávají světu elixíry a medicíny na různé neduhy a bolesti. Oblak páry z kotlů tě omámí a přivádí do světa skřítků a trpaslíků, kteří se svou pracovitostí a uměním vybudovali tento svět...
III This Moment Is Eternity
Na východ od trpalíků žijí elfové. Jemné bytosti poletující nad tvou hlavou tě pozorně sledují a zjišťují zda jsi nepřítel nebo dobrý člověk.Neboj se, jdi dál... Zdáli se znovu ozývá ona čarovná flétna a vyřčením kouzla tě přenáší do země vlků a upírů...
IV Etiainen
Vtom se znovu otvírá brána... Rychle, vejdi do ní, než tě zlí upíři s vlky chytí a... Ne, nesmí se to stát...
Flétna pomalu utichá a ty se znovu probouzíš ve svém světě. Slunce už dávno zapadlo a nastala noc. Podivuhodný sen ti připomíná jen tichá hudba z dáli a tajemný vysoký hlas lesních víl zpívajících ukolébavku pro krajinu všude kolem. Dobrou noc, drahá matko Přírodo. Děkujeme za vše co nám dáváš a ochraňuj naše životy každým dnem. Děkujeme za vše.
***
Komentáře (3)
Komentujících (2)