Kromě toho kouzla, jak tady zmiňoval Envel jsou všechny celkem dobře vyslovytelný.
Někdy mi připadalo, že jsem se ztrácel v textu, ale jinak dobrý, možná by to chtělo trochu víc rozvinout detaily a přidat tam nějakej obrat. Rozumíš, je to prostě takový holý...
Já mám totiž rád příběhy rozvinutější, ale to už je věc názoru každého z nás.
04.02.2006 21:20:00 | Eldar
no, fakt, že čarodějové mívají celej život na naučení kouzel a dobré výslovnosti ot dost omlouvá, ale nahlas hned napoprvé nepřečteš "Uöni Mas Treshulimur" aniž by ses nějak nepitvořil a bylo ti rozumět. dej to někdy, někomu přečíst nahlas(ať to ten někdo nečetl dřív!!)
02.02.2006 15:19:00 | Václav Zoubek
Na ty kouzla sem se díval a přišlo mi že sou celkem dobře vyslovitelný, když se trochu snažíš.
Jinak, možná že to z toho dost nevyplynulo, ale nešlo jen o fyzický souboj, ale taky o duševní válku. A každým momentem byl Jers silnější, takže se pak vznesl, což mu poskytlo i taktickou výhodu.
02.02.2006 08:49:00 | Elwig
tohle sem ještě nehodnotil, takže s chutí do toho
Myslím, že by sis měl přečíst nahlas ty kouzla...je to takovej detail, ale některý jsou nevislovitelný. Jinak je dobře, žes neplýtval jmény, jelikož pravé jméno je těžké najít. další věc, nesedilo mi tam, že se ten žák vznáší nad zemí...jestli to můžeš nějak vysvětlit, tak to prosím udělej...
01.02.2006 16:47:00 | Václav Zoubek
clickej:
nechci nic stylu harry potter jde mi o pár povídek o studentech, vzájemně na sebe nenavazujících až na některé souvislosti-třeba mrtvý učitel.
07.12.2005 19:16:00 | Elwig
Elwig : K tomu co máš v plánu. Dej si moc moc pozor, aby jsi jen nekopíroval Harryho Pottera. Bude hodně těžké něco takového udělat bez toho, aby to bylo o něčem jiném než je Potter. Dnes je hodně takovýchto povídek, které jsou svym způsobem to samé jako Harry Potter, jen to navenek pro toho autora tak třeba nevypadá.
05.12.2005 15:08:00 | Filip Appl
To Robin:
Už mám v plánu několik podobně lazených povídek v souhrnu Akademie, kam tuto asi také zařadím. Vesměs bude pojednávat o škole mladých mágů a jejivh problémech.
08.11.2005 12:10:00 | Elwig
Je to moc hezký, ale přijde mi že si to zbytečně rychle skončil. Kdyby si ten boj o něco protáhl a přidal pár podrobností a detailů, bylo by to naprosto perfektní... ale to asi záleží na názoru... 8)
01.10.2005 17:21:00 | DDenit