April a já...

April a já...

Anotace: jak to vlastně bylo nebylo je a bude li....

Probudil jsem se na podlaze své hausbótní haciendy do klubajícího se dne sedmi šedých sluncí...v koupelně jsem se pohledem zabodl do zrcadla...orosilo se...což je dobré...ještě vím že dýchám...vzápětí nato mě po nahejch zádech zákeřně šlehnul telešník /něco jako kdysi ručník, ale s inteligencí...i když jen šumícího listí/...sakra zase jsem ho zapomněl přeprogramovat z masážních vrtulí na jemné frotýrování...oblík jsem svý oblíbený samoprací hadry a lehce posnídal na verandě při četbě nebe jaký bude a vody kam pluje......v truhlíku žádný zakázky na dřevěvé či kamenné artefakty nevyrašily a tak jsem jen přebalancoval na břeh...zkontrolil dýmající draky a vyhnal stádo šifromantů na vytipovanou pastvinu...tam vydrží zas pár dní...
Alespoň vám můžu něco povědět o svých zálibách...a o April...

Jednou jsem putoval světem jen tak s dlátem...někdy vzdorující artézským tlakům...jindy zapadající do tekutých písků...obklopenej chaosem...až jsem došel do světa draků...jakoby mi něco říkalo tady je to místo....postavil jsem si malej dům na vodě,nalákal pár těch několikahlavejch kožnatců a jal je cvičit a pastevničit...věděl jsem totiž že mít silnýho a mírně
ochočenýho dýmajícího letce se vyplatí...ti draci jsou vlastně spíš moje rodina a někdy je pujčuju lidem na dlouhý cesty...oni totiž moc nemaj představu jak se
o ně starat,takže radši využijou mý nabídky expresní dopravy a pak se mi moji drakouši zase vrátí...z toho co dostanu,zajišťuju chod tý mý pokrokový domácnosti a taky můžu provozovat svý záliby...občasný dlabání tesání a tak...po pár tejdnech už jsem byl po okolí celkem známej podivín a tehdy někdy se mi zdál ten sen...hned den na to jsem sehnal dřevo a kámen a stvořil tu sochu...umístil jsem ji na břehu před dům...následující noci přišla,teda spíš vlítla do toho
kraje šílená bouře...blesky se míhaly jeden za druhým jak šlehání rozzuřenýho biče...ze shora stýkalo snad další moře a dunění hromovejch beranidel se rozléhalo široko daleko...byl jsem u svejch živejch letadýlek,který se neklidně vrtěly a dodával jim klidu svojí přítomností....když jsem se vzbudil bouřka byla
fuč a dráčevníci spokojeně pochrupovali...vylezl jsem ze sluje...bylo ještě šero...šel jsem prohlídnout svý kotviště a kolem krásně voněl vzduch...jak jsem se přibližoval,zdálo se mi že se nejak prosvětluje a taky mě začalo lechtat celý tělo...nebylo to ale tim,že by svítalo ani sem nedržel nic železnýho...fíha!...byla to ta socha...okolo ní sežehnutej kruh a ona ozářená duhovou aurou /teda porád jen její polovina/...došel jsem k ní...nějaký nutkání uvnitř mi natáhlo ruku k doteku...a já prošel prostorem...

,,No to je dost...kde jste byl takovou dobu Jiframe?...a jak to probůh vypadáte?...říkal jste přece,že si jen na moment odskočíte...že to bude poněkud delší skok jste nezmínil a ani se nenamáhal zavolat...i vy jeden...určitě jste se zase toulal v těch svých paralelách...Musela jsem zákazníky přeobjednat na neurčito...za to mám u vás večeři a jelikož móc dobře vím jaký jste labužník,vařit budete vy....musím vám povědět spoustu novinek,také probrat pár zakázek a doufám,že mi potom povyprávíte kde jste to byl tentokrát,abych to vše mohla zapsat,,....

Chvíli jsem tupě zíral na tu Dámu jako slepej krtek omylem vytaženej z podzemí kterýmu právě otevřeli oči...
Představte si smyslnost vášeň a k tomu několik dalších tajemných ingrediencí rafinovaně namíchaných a zhmotnělých v jedné osobě...
takhle vypadala ona...žena,která si mě šibalsky prohlížela a promlouvala tak zvukomalebným hlasem,že jsem cítil jak mne šimrá ve všech končinách těla...akorát jsem ji neviděl zcela do tváře...snad to dělal ten účes divoké džungle neustále měnící tvar...
pak jsem se začal pomalu otáčet kolem své osy...
prostorná kancelář avšak s nebývalým vkusem a elegancí /hádejte kým/ útulně zařízená...dvě prosklenné stěny do eL s nádherným výhledem...třetí zakrytá velkou knihovnou z nějakého vzácného dřeva téměř umělecky vyřezávaná a plná knižních svazků....uprostřed dva masivní stoly proti sobě pokryté listinami...na jednom z rohů s pohasínající soškou a jinak dalšími nezbytnými doplňky...všude rostliny a vůně umně rozložené v různých polohách a na rozmanitých místech...tvarované police zaplněné zvláštními výtvory a také několik podivuhodných obrazů a zarámovaných fotografií...a samozřejmě vstupní dveře...na kterých se leskl ručně psaný nápis...agentura ,,JATYLALA,,...pod tím heslo:,,Najdeme cokoli i to co je neviditelné,,....a nakonec ,,Jifram a April - společníci,,....

na okamžik se mi podlomila kolena....v hlavě cosi cvaklo...kolo se poskládalo a roztočilo....

,,Děkuji April...pokud je tedy vše zařízeno,dovolte mi abych se vzdálil a dal se trochu dopořádku...až budu mít připraveno,pošlu pro vás vůz...
Nashledanou...a těším se na večer,,...
Autor enigman, 20.04.2009
Přečteno 354x
Tipy 17
Poslední tipující: Maura, Bíša, zvířenka, Mbonita, NikitaNikaT., jita.1965, voedor, Triffid Kolbe, Dota Slunská, hanele m.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Kdoví najak dlouho si zase odskočíš...

21.04.2009 00:10:00 | zvířenka

líbí

Byl to eben, myslím ta knihovna, už zapmínáš ...

20.04.2009 16:21:00 | jita.1965

líbí

Souhlas s hanele. Jinak bezva vec!

20.04.2009 09:44:00 | Dota Slunská

líbí

to řádkování mi trochu zkomplikovalo plynulou četbu ale jinak se mi to líbilo :o)

20.04.2009 08:51:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel