Tiberínie 1.kapitola
Anotace: Alex žije obyčejný život kde je zcela obyčejná,ale ve světě,kde není obyčejné nic je výjimečná.
Pomalu,ale jistě jsem se probouzela.Na tvář mi dopadly teplé a lehké paprsky slunce,které mně pomalu lechtaly na tváři.Najednou se ozval drnčivý zvuk a já leknutím vyskočila.Příjemná malátnost byla pryč.Nechtěně jsem vyklopýtala z postele a přešla ke svému malému stolku a stiskla čudlík na svém starém,zašlém počítači,který se s protestem naběhl.Z venku slyším pískavé zvuky a chvíli si myslím že je to Matt,který na mně vždycky čeká před domem.Poslední dobou nechodí do školy.Vykukuji zpoza zatažených záclon,ale nachází se jen zklamání.Není tam.Tiše vzdychám a chvíli hledím na místo,kde vždy stojí.Zavírám oči a myslím na ty chvíle,co jsme strávily spolu.Začínají mně pálit oči a v další vteřině se mi v nich hromadí slzy,které mrkáním odženu.Za chvíli mi dochází,že nemá cenu tam stát a tupě zírat.Otáčím se a sedá s k počítači.Jako první otvírám seznam.Nic,žádný email.Vlastně jich je tam spoustu,ale ani jeden není ten,na který jsem čekala.Vzpomínám si na referát a hned naťukávám na klávesnici,,Anatomie hmyzu"Klikám hned na první ikonku,ani neřeším,co chci vytisknout.Na obrazovce se mi objevuje dlouhý text.Hmyz je jednou z nejspočetnějších skupin.....Přistihuji se,že místo toho,abych četla svůj,,referát,jen tupě zírám do obrazovky.Tohle není k ničemu.Klikám na ikonku tisk a tiskárna nabíhá.
Z ničeho nic někdo rozrazí dveře.,,Kde jsi?Víš kolik je hodin?!"
,,Cože?!"Nedochází mi že je pozdě.
,,Vždyť je hrozně pozdě!"Nasazuji co nejzničenější výraz,ale to snad ani není třeba.
,,Mami,není mi dobře.Nemohla bych dnes zůstat doma?"Máma si mně prohlíží nedůvěřivým pohledem,ale nakonec neznatelně kývne,vycouvá do dveří a zavře za sebou.Znovu si lehám do vyhřáté postele
Kolem poledne mi dojde správa od Anabell,,KDE SE FLAKAS?"Ale nechce se mi jí odpovídat.Nemám na to chuť,ani náladu.Takto to nejde.Nemůžu být přece celý den zavřená doma.Vstávám a soukám se do svých uplých džínsek.Ještě že je máma v práci.....kdyby zjistila,že jsem šla ven a nebyla ve škole,asi by mně zabila.
Zamykám dveře a chvíli postávám před vchodem.Kam jít?Rozhoduji se jít do blízkého lesíka.Naše oblíbené místo.Ale nenapadlo mně,že tam bude na mně čekat překvapení....
Přečteno 287x
Tipy 5
Poslední tipující: kourek, alie, samuel44
Komentáře (1)
Komentujících (1)