Sedm tónů smrti I.

Sedm tónů smrti I.

Anotace: První kapitolka. Snad se to dá číst:o)Omlouvám se za chyby.

,Už se vrátila hlídka?" zeptal se vysoký starší muž s prošedivělými vlasy a korunou na hlavě.
,, Ne, vaše výsosti a dělá mi to starosti. Možná bychom měli vyslat další hlídku...."
,,Další hlídku Daricku? Nemůžeme si dovolit ztratit další muže, pokud je Cendrvill v nebezpečí." přerušil Daricka, vrchního velitele cendrvilských vojsk, mladý muž stojící u okna.
,,Nebezpečí? To je snad trochu přehnané Vaše milosti."
,,Přehnané, říkáš Daricku? Slyšíš to otče?" Král se zadíval na svého syna u okna. Když král mlčel pokračoval:
,,Možná je to přehnané, ale pokud mi nedáš důkaz, že Cendrvill je v bezpečí, neopustí tento hrad jediný muž sloužíci Cendrvillu pod výhruškou při neuposlechnutí rozkazu obvinění ze zrady, které se, jak určitě víš, trestá smrtí."
,,Ale co když ti muži potřebují pomoc?" Nedal se Darick.
,, Pak zemřou víc než ochotně pro čest a slávu Cendrvillu. Je to jejich i tvoje povinnost bránit Cendrvill a svého krále svými životy. Takže pokud ti muži zemřou dostojí jen svojí přísaze."
Darick zatnul ruku v pěst a přikývl.
,,Jak si přejete Vaše milosti." vysoukal ze sebe.
,,Správně. Přesně tak jak si přeji." odvětil korunní princ Cendrvillu.
Darick se uklonil a následován členy hlídky opustil trůnní sál. Na chodbě se zastavil a obrátil se ke svým druhům.
,, Parchant! Bůh s námi a s Cendrvillem až ten ničema usedne na trůn."
Darick odešel do kasáren, kde se natáhl na postel ve svém pokoji. Zavřel oči a snažil se potlačit zlost a nevoli vůči korunímu princi. Náhle však někdo zaklepal a do pokoje vběhl sit Leon.
,, Pane, Gwain se vrátil!" Darick vstal. Zadíval se na sira Leona. Tušil,že není něco v pořádku.
,,Je zraněný." dodal sir Leon.
,, A ostatní z hlídky?" zeptal se Darick.
Sir Leon jen zavrtěl hlavou a mlčel. Darick si vzal svůj plášť nechal se vést ke Gwainovi. Před dveřmi pokoje se sir Leon zastavil.
,, Pane..."
,,Je tu něco, co bych měl vědět?" otázal se Darick. Sir Leon přikývl.
,,Když Gwain přijel, byl už ve velmi špatném stavu, ale stále opakoval: Už jdou!"
,,Už jdou?" zopakoval Darick. Sir Leon přikývl.
,,Zavřete brány a připravte Cendrvill k obraně." rozkázal Darick a vstoupil do pokoje.
Okolo velké postele stálo hned několik lidí, kteří sira Gwaina ošetřovali.
,,Přežije?" zeptal se Darick dvorního lékaře. Lékař příkývl a dodal.
,, Zranění na těle jsou vážná ale zahojí se, zatímco ty na duši těžko říct. Nyní spí a bude spát ještě několik hodin."
Darick se zadíval na Gwaina a odešel. Zamířil do trůnního sálu, odkud před necelou půl hodinou odešel. Nechal se uvést. Korunní princ nyní seděl vedle svého otce.
,,Slyšel jsem zvonit na poplach, že by přece jen Cendrvillu hrozilo nebezpečí?" zeptal se Daricka a usmál se.
,,Ano, obávám se, že ano. Z hlídky se vrátil jen jeden muž, který nás předtím než ztratil vědomí stihl varovat."
,,Bravo! Varovat před čím?" Darickse nervózně ošil.
,, To nevíme. Sir Gwain řekl jen: Už jdou!"
Autor Yocelyn, 08.08.2011
Přečteno 564x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Strhující. Lépe to okomentovat nedovedu.

14.08.2011 20:10:00 | Double_U_is_usually_W

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí