Prokletí /část čtrnáctá/

Prokletí /část čtrnáctá/

Anotace: Nezlob se, ale tahle povídka už tu není a mám pro to skvělý důvod – najdeš ji totiž pod novým názvem Děti války na Pointa.cz, kde se i díky tobě může dočkat knižních desek! Anotaci a odkaz najdeš uvnitř :)

Sbírka: Děti války

Nezlob se, ale tahle povídka už tu není a mám pro to skvělý důvod – najdeš ji totiž pod novým názvem Děti války na Pointa.cz, kde se i díky tobě může dočkat knižních desek! Anotaci a odkaz najdeš uvnitř :)

Kuk, tady je: https://tinyurl.com/detivalkyfantasy



Když mezi sebou mágové začali vést náboženské války, Yael, Charon a April byli teprve děti. Teď, na prahu dospělosti, se dočkali míru. Když se ale Yael připlete ke rvačce s obyčejným člověkem, ovládnou ji traumatické vzpomínky a přivolá na něj prokletí, které mu zaručuje smrt. Patrick, který doposud neměl o existenci mágů ani ponětí, se ale tolik podobá chlapci, kterého Yael za války ztratila, že se rozhodne ho před následky kletby ochránit, i když to znamená se vzepřít magii samotné. To se vůbec nezamlouvá ortodoxním mágům. Zlomit prokletí bude s nepřítelem v patách ještě obtížnější...



Než dojde na předprodej a než ti přistane kniha ve schránce, můžeš si zkrátit čas na sítích, kde ti povím všechno o příběhu a postavách:
https://www.instagram.com/detivalkyfantasy
https://www.tiktok.com/@detivalkyfantasy
Autor Double_U_is_usually_W, 17.08.2011
Přečteno 419x
Tipy 2
Poslední tipující: Lili Holiday
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ne že bych to nechtěla zkritizovat, ale tak nějak nemám co. Přesně to sedí mému vkusu. :)

30.08.2011 13:03:00 | Lili Holiday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel