Prokletí /část šestnáctá/

Prokletí /část šestnáctá/

Anotace: Nezlob se, ale tahle povídka už tu není a mám pro to skvělý důvod – najdeš ji totiž pod novým názvem Děti války na Pointa.cz, kde se i díky tobě může dočkat knižních desek! Anotaci a odkaz najdeš uvnitř :)

Sbírka: Děti války

Nezlob se, ale tahle povídka už tu není a mám pro to skvělý důvod – najdeš ji totiž pod novým názvem Děti války na Pointa.cz, kde se i díky tobě může dočkat knižních desek! Anotaci a odkaz najdeš uvnitř :)

Kuk, tady je: https://tinyurl.com/detivalkyfantasy



Když mezi sebou mágové začali vést náboženské války, Yael, Charon a April byli teprve děti. Teď, na prahu dospělosti, se dočkali míru. Když se ale Yael připlete ke rvačce s obyčejným člověkem, ovládnou ji traumatické vzpomínky a přivolá na něj prokletí, které mu zaručuje smrt. Patrick, který doposud neměl o existenci mágů ani ponětí, se ale tolik podobá chlapci, kterého Yael za války ztratila, že se rozhodne ho před následky kletby ochránit, i když to znamená se vzepřít magii samotné. To se vůbec nezamlouvá ortodoxním mágům. Zlomit prokletí bude s nepřítelem v patách ještě obtížnější...



Než dojde na předprodej a než ti přistane kniha ve schránce, můžeš si zkrátit čas na sítích, kde ti povím všechno o příběhu a postavách:
https://www.instagram.com/detivalkyfantasy
https://www.tiktok.com/@detivalkyfantasy
Autor Double_U_is_usually_W, 15.09.2011
Přečteno 553x
Tipy 6
Poslední tipující: Eylonwai, Učitel, Lili Holiday
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Mno... ke křesťanství sice nemám zrovna kladný vztah, ale pro příběh to bylo důležité. Taky scéna, ve které je Ethan posedlý a jde do krytu, možná mohla být trochu víc rozepsána. Jinak skvělé, jako vždy :)...

18.09.2011 13:06:00 | Eylonwai

líbí

Tak teď jsem si báječně početla. Nádherná kapitola. Sice už mě ke konci pálily oči ze všech těch písmen, ale tohle se prostě nedá nedočíst. ST!

15.09.2011 18:15:00 | Lili Holiday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel