P.S.: Poslední věta je vyloženě patetická - snad bez toho "moje dcero", nebo bych přidal jen "dcerko" :)
26.04.2007 10:12:00 | Perilan
Ostatní komentáře nečtu, abych se jimi nenechal ovlivnit. Máš pěkný styl, ta mechanická stránka psaní je hezká a vcelku vybroušená. (Jen máš na můj vkus v některých, především napínavějších, momentech až moc protáhlá souvětí - zkrátil bych je.)
Děj to de facto nemá, pointa zatím nevysvitla, ale jako prolog to nutí podívat se na druhý díl. Ono to nic jiného než prolog není; tak už to u povídkových sérií prostě bývá :)
Jen mi malinko vadí běžný archetyp poslední dobou - výjimečné dítě, které změní svět, zachrání zemi, svrhne samovládce a které se musí ochraňovat, protože Ti Zlí ho chtějí zabít... viz. Eragon a Potter.
Hlavně ale piš dál ;)
26.04.2007 10:08:00 | Perilan
Musim uznat ze tve povidky se ctou skvele .. vybrala jsem si pro cteni memu priteli na dobrou noc.. bohuzel jsme od sebe daleko tak mu je ctu jen prez skype
26.04.2007 00:03:00 | Cassandra
Chtěla jsme ti jen napsat, že ten díl jsme napsal pod tlakou nože na svém krku, který mi na inkriminované místo přiložil přítel:) Takže vyřídím, že jste mu všici vděční:-)))
Jo a co se ti nelíbí na žárlivosti? docela zajímavá vlastnost hlavně pak u Rigela:) No pokračování muísm teprve napsat, ale snad to bde do Vánoc, což by tviořilo podstatně kratší dobu než čekání na tento 12. dílek:-) No nic raději už s enebudu rozepisovat, to by to ještě dopadlo...:-P Měj se krásně a ještě jendou moc děkuji za komentář, paaa
28.11.2006 21:49:00 | Santinan Black
Komentáře, hodnocení, fórum - kam jsem se vrtla, vždycky jsem dřív či později narazila na tvé jméno. Dík za tip na knížku. Když jsem před lety četla Tolkiena, tak do kin přicházel Pán prstenů a půjčit si pak něco od něj v knihovně bylo nemožné. Díky. D.M.
29.10.2006 15:09:00 | Doriana Marková
Dneska jsem na tebe narážela všude, kam jsem se hnula. Tak jsem tady a jsem potěšena. Líbí se mi styl a rozhodně letím na pokráčko.
28.10.2006 20:42:00 | Doriana Marková
Milá Sirael!
No abych řekl pravdu, ten kolotoč okolo vyvoleného dítěte mě připomína Harryho Pottera, ale jinak pěkné !
27.10.2006 15:58:00 | Marcus Oplus
Je to asi pozdní dobou, ve které to čtu, ale ten dialog jsem dlouho louskal :) ale faktem je, že se mi klíží oči, ale slibuju že si další díly přečtu co nejdříve. Jinak styl psaní se mi dost zamlouvá, ale líbí se mi, jak jsi tam zakomponovala svoji přezdívku...nebo to bylo naopak :)
28.07.2006 23:56:00 | Walome
Tak jo, vzala jsem to logicky od prvního dílu a vypadá to, že se hned vrhnu na další, protože tohle je přesně styl, který mám ráda - hned na začátku tajemství, které se bude postupně rozmotávat.... teda doufám:-)
21.07.2006 17:59:00 | Gina Rocca
Moc se mi to líbilo, určitě se brzy začtu do pokračování. Pěkné, fakt moc a moc.:o)
20.07.2006 20:07:00 | Sokolička
Ahoj, dík za komentáříky, nemuselo jich bejt sice až tak moc, ale i tak dík, za připojení se omlouvat nemusíš, za to nemůžeš, no nic měj se krásně a písej písej, ať mám co číst!
05.06.2006 10:54:00 | Santinan Black
AVE!
Okamžitě si sedni a napiš další pokračování!!!! Moc mně to zajímá, jak to vlastně bude dál... prosím piš dál
14.03.2006 18:48:00 | Santinan Black