Anotace: Alesa má pro Parise překvápko... jemu se ale nijak zvlášť nezamlouvá.....
Vážně velice dobrý nápad. Zpracované je to dobře, jen to Parisovo jednání je děs. Já bych ho zakousla.:o))
23.08.2006 16:57:00 | Sokolička
máš výborný nápady ale chtělo by to aby jsi se trochu rozepsala a rozvedal to dál..
19.08.2006 20:05:00 | Ninwe
páni tak tomu říkám originální. Už dlouho jsem tu nebyla a mam tedy zase co cist. pises bozsky:) zase krasa. at se ti takhle dari porad:)
01.08.2006 14:00:00 | ruach
Když se nad tím textem člověk zamyslí, najde v něm mnohem víc než jen fantasy, což mě zaujalo asi nejvíc. Docela by mě zajímalo, jak se cítil Paris, když se vzdal lásky a dítěte kvůli "zachování čistoty rasy"... Zrovna teď jsem v období, kdy pro takové jednání nemám slušného slova a tajně doufám, že trpěl jak zvíře:-)
31.07.2006 11:33:00 | Gina Rocca
Nevidím v nápadu nic tak geniálního... upřímně řečeno se něco podobného dalo čekat, krom toho, že Černý anděl jen tak spadne pro hříchy z nebe. :)
Horší ale je, že tam střídáš časy - přítomný, budoucí, minulý - vypadá to, že je ti to docela jedno. Když už, snaž se nějaký z nich dodržovat, nejvíce používáš budoucí, asi ten nejméně vhodný (nutno ovšem uznat, že u spousty sloves se tak vyhneš otravnému pomocnému "jsem").
Jinak docela hezké, pěkná stylistika. :)
30.07.2006 14:40:00 | Perilan
aha, hm.. - teď sem mezery doplnil- a já píšu, že sem si chyb nevšimla. jak bych mohla, když jsou opravené:)
omlouvám se:D mno.
30.07.2006 13:12:00 | Sirael
interpunkce je mi v tomhle případě ukradená, protože sem si jí začtením do příběhu ani nevšimla:D
jednoznačně dokonalý nápad.
30.07.2006 13:06:00 | Sirael
Zajímavý pohled na vznik černých andělů. Líbilo se mi to, svěží dílko se zajímavým koncem. Pokud bych měl něco podotknout, tak snad jen, že mezeru je dobré dělat za každou interpunkcí (tečka, vykřičník, otazník...). Je to přehlednější (teď jsem mezery doplnil), ale jinak, co se typografie a pravopisu týče, jsem spokojený.
29.07.2006 20:45:00 | Pavel D. F.