Anotace: Tahle povídka je pro Yennefer, protože mě její výzva a zároveň přání potěšila. Zdá se, že Avalon bude mým osudem... a vůbec mi to nevadí.
Toto bude delší, za to se předem omlouvám... Četl jsem část tvých povídek, a všechny básně, co zde máš :) a musím říct, že úvahy, které píšeš, mě dostaly svou přímočarostí, jednoduchostí a dokonalou výstižností... Skvělé. Jinak k této povídce, neznám tvé jiné fantasy povídky, ale i přesto jsem díky jakýmsi znalostem ság o králi Artušovi byl schopen (troufnu si říct) pochopit, o co šlo, a nadchlo mě to. Mám fantasy rád, jsem do něj blázen, a doba krále Artuše je úžasná... To cos k ní připsala, se mi velmi líbilo (jinak doporučuji Bernarda Cornwella, Kroniku válečníkovu, velmi zajímavě zpracovaná legenda o králi Artušovi, ze zajímavého pohledu vojáka, psaná v ich formě). Jinak vřelé díky za komentáře, syšel jsem že být alespoň trochu pochválen od Giny je úspěch:)
16.12.2006 13:57:00 | Jimmy Ručka
Taky jsem si to přečetl aniž bych znal Kněžku tří božstev, ale také se na ní chystám...a Tvůj styl psaní se mi dost líbí a ohledně délky-méně je někdy více a v tomhle případě to myslím právě platí. Líbí se mi prostě jak je to napsné :)
07.08.2006 19:58:00 | Walome
Chybí mi zde ta košatost co tak pěkně umíš, nelze se jen tak zapojit bez předchozí znalosti Avalonu.
07.08.2006 16:17:00 | umělec2
Tohle je pěkný, ale musím konstatovat že i krátký. :) Ale asi bylo řečeno vše co jsi chtěla. Pokud si najdu čas, podívám se na tvoji sérii která, pokud jsem to pochopil správně, tomuto předchází, nebo s tím alespoň souvisí.
06.08.2006 19:25:00 | Elwig