Anotace: Toto je sepsáno podle skutečnosti, přečtěte si a nechám na vás, jestli věříte či ne...
Tenhle příběh mě opravdu zaujal, protože já sama mám ráda nadpřirozeno a tyhle věci, které se týkají věcí, které jsou nemožné vidět.
Každopádně ti mohu jen závidět, že si něco takového viděl. Možná je to trochu k vyděšení a když to říkáš ostatním, tak nevěří, ale věřím, že tyhle věci jsou možný. :)
20.08.2012 10:54:31 | Frizzie
Líbila se mi tam ta známka humoru, lae hrozně mě tam štvali pan x, y...
P.S : já mám taky pořád studené ruce:-)))
28.01.2008 19:44:00 | Kovik
Pro Liamessette: jo ten rituál je následujícně: představuj si, že si v bublině, ta bublina má mít barvu kterou máš ráda.
Ještě účinější je když kroužíš ve vzduchu nějakou tyčí nebo nožem. Tato bublina tě má ochraňovat před vnějšímy vlivy, takže když si myslíš že na tebe někdo útočí vytvoř si ji, třeba jen v myšlenkách aby na tebe lidi nekoukali divně. Tato "magie" závisí hlavně na tvojí vizualizaci.
11.12.2006 15:36:00 | Valoar
Byla průhledná, jakoby ve vzduchu viselo něco našedlého. Byla malá asi jen půl metru. Nezáviď je jednoduché je vidět, jen se musíš soustředit, a když už něco uvidíš hlavně k tomu nechoď moc blízko, a pokud ucítíš že je ve vzduchu hrozba, nebo se jen budeš bát udělej obraný rituál, ale jestli bude ta věc silná tak bych toto nedoporučoval, pak jedině útěk. Nějaký věci o tomhle vím, ale nemám moc praxe, tak se nediv, kdyby ten rituál nefungoval, musíš toho vyzkoušet co nejvíc, a pak dělat, to co funguje... Ze začátku nebudeš ty věci co se dějí vidět, ale nenech se odradit, pak možná uvidíš............
Kdyby jsi chtěla něco prodiskutovat,tak mi napiš mail na adresu: p.zahalka@centrum.cz
11.12.2006 15:27:00 | Valoar
Bylo to hezké...moc....Zazraky se dějí a ja jen na nás jestlisi jich všimnem...Ty si měl to štěstí že si hoviděl.....Asi ti i závidím...Ale jak vypadala ta íla...Prosím...
04.12.2006 14:05:00 | Liamessette
Podle mě je to dobrý! A pokud si myslíš, že to do fantasy sekce patří, tak to tam nech, přece jenom i v reálném světě se fantasy objevit může... Vynechala bych pár drobností (x, y, atd.) a menší slohová úprava, ale jinak moc hezký!
31.10.2006 17:24:00 | Adriana Malkiellová
ehm, mě se to líbilo. Bez ohledu na to, že to je v sekci 'fantasy', bez ohledu na y, x, P...e, m atd. Prostě, něco takovýho jsem tady snad ještě neviděla, i když to není slohově nic moc...prostě je to skvělý! :)
29.10.2006 13:07:00 | Eylonwai
TAkže pavle kdo byl pan Y ???:)Nevím jestli ti to mám hodnotit když to je podle skutečné události! TAkže ..... jinak ....:) Je to něco jinýho než fantasi takže bych to dal jinam!
26.10.2006 17:55:00 | Marcus Oplus
Jo poslouchala jsem tě a zároveň sem se bavila s holkama...dívky totiž zvládají klidně dvě věci najednou,víš!!?:o)No zas až tak špatný nebyli-ale tahle prostě vede!!!
25.10.2006 17:38:00 | Barunka=o)
To znamená, že ty předchozí byli za 0,001?????????????:o)))
Jinak já opravdu věřím, že tam něco bylo...
Ty jsi mě zaujatě poslouchala jo?
Mě spíš připadalo, jakoby jsi se bavila s holkama...
24.10.2006 17:30:00 | Valoar
A mě se to líbilo!!:o)Možná proto, že jsem tě slyšela zaujatě vyprávět, nebo prostě, že tě znám! Každopádně můj osobní názor-je to lepší než ty předchozí o 99,999%
PS. nevím jestli ti věřím(s tou vílou), dalo by se to určitě vysvětlit nějak jinak,ale vlastně proč? Když je hezký věřit na něco jiného...
24.10.2006 17:11:00 | Barunka=o)
Není to fantasy, spíš by to patřilo do sekce "Tajemné, záhadné". A možná by to nepatřilo nikam. Pro mě dost nuda, ty "x" a "y" a další písmena hodně rušila.
17.10.2006 16:19:00 | Gina Rocca
věřila bych tomu... proč si to ale pak dal do sekce fantasy?
Zpracování ale nic moc, nevím.. víly by si zasloužily víc...
16.10.2006 22:46:00 | Sirael