Anotace: Prolog k novému příběhu. A jestliže budete chtít pokračování, napište do komentářů...
Tolikrát jsi mi říkal ať si to přečtu, že jsem k tomu vážně nakonec sedla.!:o)A zas tak špatný to není, dokonce se mi to líbí...i když já fantasy vlastně vůbec nerozumím...ale je to můj názor...jdu na další část..ahojda Bára!:o)
04.11.2006 16:28:00 | Barunka=o)
Jj budu se víc snažit to rozvíst a Ringu nepíše se náhodou chybi s tvrdým Y :o)))
29.10.2006 10:05:00 | Valoar
Taky mám moc ráda elfy, ale s híronky nemám zkušenosti, tak mě pouč a já se rozhodnu, komu budu fandit.
PS. Opravdu bys to měl víc rozvést. Než se člověk začte tak bude po válce a příjdem o tu srandu :-) D.M.
28.10.2006 19:58:00 | Doriana Marková
Jsem rád, že chcete pokračování, těm co mají rádi elfy: počkejte si na rozuzlení a Sirael oni jsou mírumilovní, ale nemají rádi elfy, protože elfové je chtějí vyvraždit.
28.10.2006 09:25:00 | Valoar
víš... přišlo mi divný, že jsou tak moc mírumilovní, a zároveň chtějí povraždit co nejvíc elfů...
to je takový zvláštní protiklad. Jinak je to vážně dobrý nápad, ale možná jsi to až moc uspěchal... Takový šup šup, a hop do války:D Ale pokračuj, jsem zvědavá, jak ti mírumilovní vraždiči pobijou co nejvíc elfů...:)
Sirael
27.10.2006 22:11:00 | Sirael
Hoj Parrote, máš tam trochu překlepy:), ale jako nápad to ujde:), ale já elfy mám rád takže.....směle doto, pokračuj nakonec jim elfové daj načuňu!
27.10.2006 16:42:00 | Marcus Oplus