Anotace: Jedna truhla zamotá hlavu všem. Příběh vás zavede do dob Vikingů a králů.
Sbírka: Truhla Vikingů
Každej začíná, ale tohle vůbec neni česky. Ty konstrukce vět, díky nimž stratily na významu a duchaplnosti, jsou opravdu příšerné. Ale ten námět není špatný a rozhodně je neprovařený.
15.12.2006 17:24:00 | Václav Zoubek
Snažila jsem se pochopit, co to má společného s těmi Vikingy, ale postřehla jsem jen, že mají nějakou truhlu.
Je to pro mě nesrozumitelné a nepochopitelné, ani ne na jedné stránce se stal příběh, který by si jich zasloužil alespoň deset, aby byl pochopen tak, jak snad má být. Jack byl zajat Vikingy, utekl, stal se pirátem, a co z toho? Je to spíš jak nějaká recenze nízkorozpočtového filmu točeného podle neslavné knihy, než jako povídka. Promiň, mně se to nelíbílo.
Většinou se snažím říct (především novým a mladším) autorům, co konkrétně se mi nelíbilo, případně říct co se mi líbilo a podporovat je. Ale nedals mi žádný záchytný bod. Možná jsem příliš kritická, možná jen vážně nechápu.
Tvá Sirael.
12.12.2006 17:30:00 | Sirael
Tohle je už srozumitelnější, než ta anglicky nazvaná povídka o prstenech, ovšem trochu doladit by to ještě chtělo. Už jsem to tu někomu radil - zkus si po napsání povídku přečíst a představuj si, že ji přednášíš nahlas. Záznam příběhu, zvláště fantasy, je něco jako vyprávění barda mezi nadšenými posluchači. Řeč by měla být přirozená, nemá smysl vytvářet při psaní všelijaké kudrlinky a složité slovní konstrukce.
11.12.2006 19:35:00 | Pavel D. F.