Warn I
Anotace: Je to začátek příběhu o mladém elfím učni magie,na pokračovaní se pracuje :) spis takový úvod
Náš příběh začíná na ostrove odděleném od ostatního světa, ostrov jehož okraje tvoří špičaté útesy a vysoké hory, těžko prostupné, za těmito přírodniny hradbami jsou nekonečné lesy kam až oko dohlédne, ani z nejvyšší hory neuvidíte konec lesu a i když je to ostrov, abyste ho prošly z jednoho konce na druhy, potřebovaly byste dobré vybaveni,odvahu, trpělivost a par let svého života.Je to nádherné místo ale i dost nebezpečné, nebylo tomu vždy tak, když sem elfové přišly aby našly klid od lidi, kteří zničily jejich původní domovinu, byl zde klid zvířata a elfové žily v harmonii po mnoha staletí, dokud mocného druida Xuise neposedl démon,když Xuis byl zbaven vlády nad svým myšlením a tělem, začal přeměňovat zvířata na myslící bytosti, znetvořeni tak se jim říká.Otroci posedlého Xuise,mely zničit všechny elfy na ostrove, po mnoha letech války s znetvořenýma a posedlým druidem, mocny Xuis padl,mnozí znetvořeni přežily a utekly do hlubokých lesu, dnes jsou jen rozpadle skupinky vraždící se mezi sebou, nebo se staly otrokáři či zloději, ale liší se, je mnoho druhu znetvořených a každý druh se chová jinak.Krvežízniví mezi které patří gnollové, ještěřané,murlokové, jsou i takový znetvořeni co netouží po krvi ale vědění,civilizovanosti,tito tvorové odešly do hor kde nejsou rušeni jinými znetvořeními, ptačí lid nazývaný Gornové.takhle vypadá rodná zem Warna hrdiny tohoto příběhu.
Komentáře (0)