Anotace: Co vidíte, když se po dobře odvedené práci ohlédnete přes rameno. Co vidíte, když je to ohlédnutí poslední, když nemáte odvahu se stydět.
Chválím, četlo se mi to skvěle. Barvitě popsané prostředí. Tváří se to jako úryvek dost poutavé série. Tanec bláznů přesouvám z šuplíku "Neznámé" do sousedního "K přečtení"
A tak jako jsi prosila ty mne, prosím i já tebe, PIŠ!
21.04.2017 17:38:56 | Pavel Wilk
dobrá popisová obraznost, občas až více, ale osobně mi nevadila, dává prostor k malbě místa v mysli. Povídka zajímavá, neotřelá - žádná padesátá kopie henryho potra nebo svítajících vlkoušů...zatím fajn, jestli bude pokr. tak jsem celkem zvědav...a to tady prózu téměř nečtu:-)
24.01.2014 21:05:57 | Robin Marnolli
Vážený pane Marnolli,
prózu téměř nečtete? Skvělé! Já se zase vyhýbám poezii. Letos jsou Vaše věci mé první setkání s ní.
Zaprvé se necítím dost chytrá a už vůbec ne vnímavá, abych dokázala příslušné poselství pochopit. Jsou i básně, které nesdělují vůbec nic? Jen takové zvukomalebné směsi pěkných, nebo ošklivých (Záleží na konkrétním kousku. Já asi preferuji ty ošklivější. Může být i to, co není přímo krásné, přínosné? Nebo alespoň vzrušující?) slov. Prostě jako bych vlezla do podniku, který je na mě moc drahý.
Zadruhé, mi to občas připadá jako štkaní do roury. Tolik k mé citlivosti:)
Zastavte mě! Už blábolím. Nicméně se Vás chci na něco zeptat.
Smím prosit?
(Tanec bláznů v sekci román, próza na pokračování, návod je v diskusi)
24.01.2014 21:36:28 | Lada 3
Myslím že básně mají různý charakter a tak budou i takové, které nesdělují vůbec nic (většinou čtenářům, autor asi věděl proč to napsal)
Prózu čtu opravdu velmi málo, hlavně z nedostatku času a také u poezie rád přemýšlím a dešifruji.
Také se věru necítím dost chytrý ani dost vnímavý...prostě obyčejnej vesničan..
Na nějaký ten návod se tedy ale podívám...
24.01.2014 22:59:12 | Robin Marnolli
Doufám, že to bude mít pokračování, abychom se dověděli víc. Na začátek to není špatné, ale chtělo by to více informací. :O)
24.01.2014 00:46:46 | Tichá meluzína
Tichá meluzíno,
důsledkem Tvého hřejivého komentáře přetékám vděkem, mohla bych prasknout. Tanec bláznů, jehož další pokračování vydávám všanc kolektivní literární zvůli, jsem nakousla dřív, než ses tu dnes zhmotnila, ale to neznamená, že bych Tě nechtěla vidět tančit. Naopak.
Nechť jsou všechny komíny stále průchozí!
24.01.2014 01:26:53 | Lada 3
Já netančím. Já jen tak povlávám. :ob
24.01.2014 07:32:11 | Tichá meluzína
Ahoj Lado, docela se mi to líbilo, i když je zde na můj vkus rozebráno příliš mnoho pocitů - popisy toho, jak mu budou chybět věci, atd, a málo děje. Takže byl vlastně špehem v cizím městě, kam se na tři roky infiltroval mezi obyvatele, než došlo k invazi?
23.01.2014 14:07:26 | Firren
Nejdražší Firrene,
velice Ti děkuji. Vše ostatní, co Ti chci říct, se dozvíš v sekci ...na pokračování, kde najdeš Tanec bláznů, jehož další pokračování vydávám všanc kolektivní literární zvůli.
Nechť Tvá káva nikdy nevychladne!
24.01.2014 01:19:23 | Lada 3