Anotace: Prostě o jednom prokletí. Kdo chce vědět více nechť si to přečte, je to opět kratší povídka..:)
Úvod byl hezký. Stať a závěr nic moc. Chtělo by to rozepsat. Délka, spíše krátkost, neobsáhne zvolené téma.
02.11.2007 18:49:00 | Rikitan
To bylo..No, něco. Bylo to sice strašně krátké. Bylo to o vlkodlacích, krásné dívce, a chlapovi... Ale myslim, že na to jak to bylo krátké a vůbec, to bylo dobré...Myslim že se na tomhle serveru najdou mnohem horší povídky... :D
18.06.2007 12:06:00 | Cynthia Luxor
Myslim ze tady uz je pribehu o vlkodlacich az moc. Mne osobne se tohle nelibilo. Nepopsala si vubec jeji pocity, spis jen to ze brecela.
06.03.2007 14:32:00 | P.Snowboarder
Mě osobně vyhovoval příběh i délka, líbilo se mi to..tedy až na tu větu se zubatou a broušením kosy - ta se mi tam nějak nehodila..Ale jinak mi to káplo do noty :o)
05.03.2007 17:38:00 | Jiřina
Ano, taky jsem chtěl původně chválit, ale ta délka. Na délce prý nezáleží, ale záleží na obsahu příběhu. Ovšem když je obsah veliký, délka by měla být přiměřená a v tomhle momentě je nepřiměřená. Ale příběh se mi líbil, byla to taková všeříkající anotace, takže, příště něco delšího :-)
05.03.2007 10:21:00 | Walome
Ahoj Yenn,
tak můžu- musím částečně souhlasit s Ginou:)
Myslím, že bys z toho mohla vytvořit pěkné dílko, jen to trochu rozebrat. Příběh stačí, to bezesporu, mě se jako takový líbil. Jen by si zasloužil trochu víc práce, ne nijak rozpitvávat a rozmazávat, jen prostě rozpracovat, jestli víš, jak to myslím.
Jinak sis možná všimla mého pokračování, ale chudák dostalo zatím nejmenší hodnocení v mé historii, takže to asi nebude žádná sláva...:(
No, doufám, že mě moje prvotní rozhořčení nezastaví a brzy zpracuju i další díl...
No nic:)
Tak se měj krásně!
Tvá Sirael
04.03.2007 22:42:00 | Sirael
Dneska budu muset být nelítostná, protože takhle krátký text nemohl ani při nejlepší snaze obsáhnout to, co jsi chtěla vyprávět.
Na tvůrčím psaní jsme si říkali, že každý text by měl mít správný poměr úvodu, zápletky a závěru. A tady? Úvodní proměna je úžasná a už po pár větách jsem si v hlavě začínala formovat až pochlebovačná slova chvály.... jenomže pak jsem četla dál a vlastně nebylo co, protože to byla spíš taková synopse díla, ne dílo samotné.
Ale možná jsou tohle všechno jenom takové rýpací poznámky, protože jsem prostě rozmlsaná dlouhými epickými příběhy... takže si to přeber, jak chceš.
04.03.2007 20:07:00 | Gina Rocca