Gideon - Pád

Gideon - Pád

Anotace: Další příběh sběratele.

Viděl jsem jaký život můžeš mít Josie Collinsová. Dle lidských měřítek by nebyl perfektní, ale to není žádný. Tvá životní cesta by tě zavedla do neznámých míst a situací a přesto bys byla šťastná. Měla bys dvě dcery a milujícího manžela. Ale nic z toho se nestane. Sedíš zde, na okraji mostu uprostřed noci a tvým jediným společníkem kromě tvých slz a myšlenek jsem já. Rozhodla jsi se už když jsi vyšla z domu. Naposledy přemítáš o svém životě a hledáš důvody proč to neudělat. Bloudíš ve vlastních myšlenkách a přestože důvody nacházíš, utápíš je v bolesti a smutku. Zlomené srdce a bolest, která s ním přichází se může zdát nesnesitelná. A přesto i zde platí, že čas ji alespoň zmírní a otupí. Nikdy úplně nezmizí, viděl jsem dost lidských životů a zlomených srdcí na to, abych to věděl. Ale jednou by přišel den, kdy se znovu začneš usmívat a tohle všechno by byla jen vzpomínka. Tohle je konec naší cesty Josie. Kéž bys někomu svěřila své trápení. Rozhodla jsi se odejít bez rozloučení. Rodiče tě budou zoufale hledat a po třech dnech až bude tvé tělo nalezeno, zemře spolu s nadějí, kterou měli kus každého z nich. Bolest, kterou jim tvá ztráta přinese se skutečně nikdy nezahojí. Láska je risk Josie… dáváš někomu jinému možnost tě zničit a doufáš, že ji nikdy nevyužije. Budiž ti útěchou, že na konci tvého rozhodnutí je rychlý a bezbolestný konec a tvojí poslední vzpomínkou bude pád…

Autor Gideon, 13.05.2024
Přečteno 80x
Tipy 1
Poslední tipující: zase já
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí