Anotace: Maličko na motivy Zaklínače, tak mi prosím šetřte krček, bylo to psáno pro web s touto tematikou ;)
Uff, kratší texty mám radši..=)) I přes tu délku to ale stihlo vystihnout takovou podivnou myšlenku - námět se mi moc líbí, z tohohle by se dalo rozepsat i něco víc..=3
10.11.2007 17:18:00 | Daerfëa
tomuto žánru sice enrozumím,ale líbí se mi...první povídka z Fantasy a moc pěkná.Díky moc
18.05.2007 21:30:00 | Arey
Ahojky Yenno, mám zase po dlouhé době pár minutek času, tak jsem nahlídla, jestli nemáš něco kratšího... A ejhle, něco se tu našlo a ještě k tomu něco velmi podařeného! Líbí se mi, že to není příliš rozvleklé ani useklé, děj je zajímavý a pěkně se čte, prostě se ti to fakt vydařilo!:o) Takže tleskám a jen tak dál.;o)
20.04.2007 14:34:00 | Sokolička
Nechci vědět, co bylo předtím, a nechci vědět, co bylo potom!!!! Chci to tak, jak to je, protože tak je řečeno všechno. Něco přidáš a bude z toho jiný příběh. Tahle epizodka je super tak, jak je.
Popis na začátku je hodně dobrý, a ten zbytek, popis ustoupil ději, což je dobře, protože všeho moc škodí. Někdy je těžké tu hranici odhadnout - tys ji tentokrát vystihla.
17.04.2007 19:50:00 | Gina Rocca
Tady nešlo ani tak o neukončenost, ale hlavně o nezačátek :-). Takové vytržená z kontextu, chtělo by to nějaký příběh před tím a samozřejmě i potom, to se nabízí. A je to hodně krátké, na takovou příběhovou plnost. Warrillow byla perfektní díky délce, na všechno jsi měla hodně místa a času. Takže rozepsat možná nějaký další "jen takový nápad :-)" by určitě neškodilo.
A Tvůj styl psaní se nemění, což je sakra dobře.
17.04.2007 13:50:00 | Walome
Moc pěkné, hezky popsané pocity. Jen jsem měl pocit jakési neukončenosti - co bylo před tím, co bylo potom. Ale i tak moc dobré =)
16.04.2007 20:52:00 | Elwig
Bylo to napsané blízce i mému vlastnímu stylu, pročež mne to velice bavilo:-) Jinak jsou z toho cítit pocity probuzené patřičným popisem.
16.04.2007 08:19:00 | Dorimant
mi se to každopádně líbí, je to dobré, máš hodně sdílný styl psaní.
16.04.2007 00:05:00 | Gabrielle Taroka