Anotace: aneb 30let je 30let...
Já sám o tom zas tolik nevím, jsem ještě mladé "máslo", ale mám příklad zeživota: Můj dědeček má rád pivo, kouřil a my děti jsme mu nechtěly dávat pusu, protože "píchal" (myšleno jeho strniště). Babička měla po svých dětech prsy asi jako ve tvé povídce. Já jí pamatuju jen jako malou a podsaditou stařenku. Přesto, že mi tvá povídka trošku tyto dva lidi připoměla(až na ty zuby), jejich vztah byl jedinečný. I ve svém pokročilém věku byly jako dvě hrdličky a rozdávali tím všem kolem sebe radost, štěstí a novou naději. Co se týče jejich sexuálního života, byly...no řekněme netolerantní. Tedy nedali si pokoj ani když tam měli vnoučata :-).Od doby, kdy babička minulý rok zemřela, děda už jen chřadne a život pro něj ztratil smysl. To je jen ukázka jednoho z manželství. Ne po 30-ti, ale téměř po 55-ti letech. Nemyslím si, že bys byla naivní, já bych řekl spíš neznalá. A při psaní si po sobě článek párkrát přečti, ať se vyvaruješ chyb a překlepů.
20.11.2008 08:26:00 | Lord Protector
Nevím... Napsané to je hezky, i když mi občas vadily chyby, ale téma... Psát o povrchní lásce... Nevím no... Přestat někoho milovat jen proto, že už nemá pevný zadek a prsa, nevím... Asi jsem naivní.
27.10.2008 18:59:00 | Nepojmenovaná