Anotace: Taková kratochilná hříčka která vznikla z nudy pro relax, jako odlehčení od temných myšlenek, i života běhu vůbec.
Zemřít v návalech orgasmů a jěště s krásnou ženou či mužem je můj velký sen. Třeba se mi někdy vysní.
Moc hezky napsané. Sice jsem konec tušila už zezačátku, ale i přesto to bylo kouzelné.
Moc Děkuji!
28.07.2010 14:09:00 | Caecus archangelos
Opět skvělé dílo. Máš jedinečné nápady a tím pádem můj obdiv!
Je fakt, že člověk moc nepřemýšlí co je v danou chvíli nejdůležitější a kolikrát řekne první věc, která ho napadne. A některé vyřčené myšlenky nejdou vrátit zpět.
Těším se na další tvé povídky.
A děkuji za tvůj komentář :)), potěšil mě.
16.01.2006 12:00:00 | Little.D
Ju, i takovéhle věci se přiházejí...
někdy prostě záleží na "představení",
i na tom, jak si chceš své chvilky malovat
(třeba vždy tak, jak když máš se životem skoncovat.. ;o)))
14.10.2005 10:00:00 | Cecilka
Nejsme my ženy chudinky? za námi nepříjde švarný mládenec který nás připraví na věnec.Ach jo.
10.09.2005 15:03:00 | takova
Být bohatá pořídím si domácí PC a budu před spaním číst ty tvoje povídky, jelikoš jsem jak ta kostelní myš ...tak si jen tak pokradmu v PD ukradnu...
08.09.2005 09:12:00 | Hančí
Jako obyčejně risik moc nezariskoval..,tahle byla kratší a jednodušší, ale má to zpařovací kouzlo..-úžasné je, že se jen prostě zapoměla představit..
" a lety nahromaděná touha mě odeslala do království nepřetržité rozkoše."
..82 bodů. Risik drží latku stále hodne vysoko..
07.09.2005 22:21:00 | WhiteShadow
Tak tohle mi tedy chuť nezkazilo ani trošinku. Ta smrt je svým způsobem hezká.
A protože mně i tohle dílo nesklamalo, říkám jak malé dítko: "Prosííím ještě."
07.09.2005 21:04:00 | BlackTangerine