Anotace: inspirováno Bohren & der Club of Gore
Ach tak :)
Potom chápu, proč je to takové uspěchané a proč jsem to nepochopil.
Ono je dost těžké obsáhnout pocity z atmosféry, kterou cítíš poprvé, přirozeně.
Pokud budu mluvit za sebe, při čtení se mi v hlavě vybavil nějaký šílený bar, kde se všichni sjíždí a z toho vznikají tyto paranoie a halucinace... Zajímavé :)
Díky za odpověď a pokud u tebe v Administraci uvidím pokrok, s radostí se ozvu ;)
10.09.2010 16:14:00 | Gafrad
Gafrad:
Ah, tak tomu říkám komentář! :)
Tak postupně.
- Nebyla to snaha vytvořit poetický nádech, i když vím, že to tak často může vypadat. Z nějakého důvodu mám prostě potřebu takto psát, ale je jasné, že se to nemusí líbit.
- Chyby? Dost možná, jsem češtinářské prase. Četl jsem to, ale našel jsem jen jedno mě -> mně (což jsem snad neopravil ze správného na špatné :)).
- Bylo to asi takhle: Objevil jsem skupinu, podle které jsem dílko nazval a celý večer jsem ji poslouchal, přičemž jsem cítil zvláštní atmosféru, kterou jsem se tímto snažil vyjádřit. Neměla to být ani báseň ani povídka. Nechtěl jsem děj, ale atmosféru. S těmi přechody máš ale samozřejmě stejně pravdu, není to poprvé, co jsem udělal tuhle chybu - v mé představě je víc, než ve výsledku dám na "papír", a tak ve výsledku rychle skáču aniž bych to správně popsal atd.
Děkuji za komentář! Snad se nějaké další/příští dílko bude líbit více.
10.09.2010 16:07:00 | Demo
Snaha vytvořit poetický nádech úměrně zhoršovala kvalitu díla.
Našlo se pár chybek, doporučil bych si to po sobě několikrát přečíst a popřípadě se obrátit třeba na mě, rád pomůžu, v případě zájmu.
Jinak záhadnosti bych řekl, že je až příliš, protože jsem v podstatě ani netušil, o co jde. Náhlé zjištění, že po hlavním hrdinovi někdo jde apod. jsou tak urychlená, že se ani nestihám rozkoukávat.
A jak krásně by se to dalo sepsat... želbohu
10.09.2010 15:39:00 | Gafrad