Posedlá ďáblem

Posedlá ďáblem

Anotace: Sestra Katky je posedlá ďáblem.Katka nejdřív nechápe ale pak si musí s celou situací pomoct sama.Na konec vše dobře dopadne.

Byl podzim a bylo sychravé počasí.Všude bylo hrobové ticho , po škole jsem šla do parku kde jsem čekala na svoji sestru Lucku.Ahoj promiň trošku jsem se zpozdila byla jsme v knihovně a půčila si nějakou zvláštní knihu ktará nemá ani na obale nápis:Řekla Lucka.Holky si povídali a říkali si co bylo ve škole a pak šli přes park domů.Na konci dlouhé cesty v parku stál vysoký muž.Měl ruku pořezanou od krve která kapala na zem a bylo hrobové ticho ,měl kloubouk a tak mu nešlo vydět do tváře stál u prostřed té cesty a my tam stály jako tvrdý Y.Asi po 2 minutách se začal hlasitě smát a rychlou chůzí domě strčil a odešel pryč.Mysleli jsme si že jeto nějaký pošuk nebo tak něco a ještě horší bylo že jsme ho vůbec neznali.No nic řekli jme si a šli jsme dál k domu.Branka byla otevřená a naše květiny byli zvadlé utíkali jsme dovnitř a i vstupní dveře byli do kořán ale doma byl pořádek čisto a nic se nestratilo.Už jsme chtěli volat policii ale naštěstí nic.Bylo to vskutku divné ale rači jsme všechno zamkli a šli si do pokoje udělat úkoly.Crrr Crrr.Zvedla jsme telefon a mamka mi řekla že na celou noc zůstanem sami doma zůstali prý u strýce Huberta.Bylo kolem 23:35 a my už jsme šli na horu spát Lucka vše zhasla a jak sme šli po schodech na horu tak se ozval velký randál z kuchyně,jako kdyby tam spadli nože nebo co.Utíkali jsme do kuchyně a tam rožli světlo a opravdu nože vydličky kráječtě kostí byli z poliček a stojanů po celé kuchyni,měli jsme strach že doma je zloděj nebo vrah a to jsme si hned vybavila toho chlápka z parku.Jak sme to uklidili tak jsme si rači vzali nože a šli spát.
Dorazili jsme do pokoje a jak se Lucka koukla do zrcadla a uhla ale její tvář v zrcadle byla pořád stejná ani nemrkala a najednou se jí z černili oči a smála se a zrcadlo praskloA kousek vletěl Lucce do ruky.Marně sme se ten střep pokoušeli dostat ven a já šla teda dolů pro desinfikaci jak jsem šla venku začalo krupobití a blesky .měla jsem opravdu strach a utíkala jsem směrem ke schodům v tom mi něco podkoplo nohy a zhasla světla.Ležela jsme klidně na zemi a ani sem se nepohla ...Pak se světla rožli a já šla za Luckou a ta spala nechala jsme jí v klidu spát proto že mi přišla utahaná snad to nic vážného nebude.Ráno jsem se probudila a Lucka chodila po pokoji a pořád dokola:Lucko Lucko! stalo seti něco tak mluv !co se děje: hlasitě a vystrašeně jsem řekla Lucka aniž by odpověděla tak šla dolů ,já za ní utíkala.Lucka byla u telky a já sem se rozhlížela po domě jestli neucitím raní vůni kávy a koblih ale nic cítila jsme jen podivný zápach a to bylo jasné znamení že rodiče nejsou doma....Ale jak to říkala jsem si v duchu dyť bytu měli být mě to slibovali..

Crrrr Crrrr ::Ano :šum šum :halooo?:šum šum :kdo to je ?:těšte se na večer šum-píppíp
Ozvalo se z telefonu temný hlas nevím kdo to byl neznělo to ani jako žena ani jako muž...
Lucko mám plán nevím jestli rodiče přijedou a děje se tu něco divného půjdu udělat pasti kolem domu a pak půjdu na počítač a všude nainstaluji kamery řekla jsme Lucce :ehmm dobrej nápad jen řekla a ani se neotočila:
 Než sem to vše udělala bylo kolem osmé večer.Lucka stála na proti zrcadlu v koupelně a česala si vlasy tajně sem na na ni dívala a ona se ke mě otočila ošklivě se podívala a měla černé oči krví prolité a šla směrem ke mě a já nevěděla co je a tak jsem zavřela dveře a utíkala do pokoje a zamkla se a otevřela okono a sledovala kamery ale oni nefungovali srdce mi bušilo a venku byli blesky přímo nad naším domem.Lucka začala drápat dveře a na těle měla vyditelné černé žíle.Za ča la jsem ječet ale nikdo mě neslišel bydleli jsme totiž za parkem na velké louce tam už nikdo nebyl.A nějací démoni už se drapali k mému oknu a já utíkala přes lucku do kuchině všichni už se namě na mě dobývali a já popadla sůl a začala jsme ji dáva tdo všech rohů pokoje.Lucka udělala čarodejnickou hvězdu u prostřd obyváku a něco četla z té knížky co si ji půčila z knihovny,mě lě jsme eptickuou hrůzu a proto jsem Lucku svázala a nasypala do ní všechnu sůl.Ráno sme se probrali a bylo vše v normálu i Lucka s láskou mě obajala a le jediné co jí zůstalo poté šílené noci bylo dítě které nosila v sobě zatím jen chvíli.END
Autor Pinďas, 18.03.2012
Přečteno 673x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí