poslední naděje

poslední naděje

Anotace: Dívka jménem Lili měla skvělý život ,ale jednoho dne se její život promění v noční můžu.

V městě jménem Hexlov žila krásná dívka se svími milujícími rodičmi.Nic jí nechybělo štěstí a radost byla tam kde se ta dívka jménem Lili je podívala.Bylo jí teprv jen 15 let a už hlídala sousedovic děti každý ji měl opravdu rád.Měla aji kluka jménem Patrik.Byli spolu už dlouho a jeden na druhém byli závislí.Skrátka Lili měla vše co by si přál každý člověk,jenže jednou se stalo něco nepředvidatelného co ani Lili nečekala.Někdo pozdě večer zabil její matku.Tak ohavným způsobem byla pohozená v parku a znásilněná a rozřezaná.Lilin otec se zhroutil a bral prášky proti depresím.Lili v hysterických pláčích trávila každý večer a její mladší bratr také.Za týden jako by toho nebylo málo se začlo v jejich městě krást a její kluk se sní rozešel našel si jinou.To nebylo to hodné městečko které Lili znala už to bylo jak kořist a predátoři.Cítila se ohrožená.Její otec už se nechoval tak jako by měl začal po nich křičet nebo si jich ani nevšímal,její brat ani nepromluvil a Lili musela vše dělat sama.Uklízet,prát,vařit...Lili měla strach i usnout.Všichni kolem ní byli okrádáni,atmosféra mezi sousedy byla k nevydržení a tolik znáselnění.Lili už nemohla dál začala se proto řezat,pálit,lámat si prsty,škubala si i vlasy.Začala nosit černou už se ani neusmála všichni se jí vyhýbali byla proně cizí .Otec ji ani nepozdravil a sociálka hrozila stím že menšího Lilinyho bratra odvedou do lepší rodiny.Začala uznávat satana.Pentagram pořád na krku černý nehty od puchýřů.S takovou začla na sebe přitahovat černou magii a začalo být zle.Jednou Otec Lili řek:Lili du k Henrymu na pivo a beru i Tobiho ukliť tu a ne aby tu byl za se bordel si k ničemu:Lili uposlechla své ho otce a když se blížilo k půlnoci čekala netrpělivě v křesle kde sou tak dlouho a tak se rozhodla je jít hledat.Cestou k Henrymu jí co si lákalo na hřbitov.Zapomněla na všechno a proč vlastně přišla a místo toho šla kam ji nohy vedli.Ani ona sama nevěděla co to je.
Bylo to jak nějakej magnet co ji k sobě vábil.Zastavila se u prostřet pentagramu vyrytého v zemi.
Lili utíkala domů celá udýcháná už se snažila strkat klíč do zámku ale nějaký stín jí chytil a škrtil ano byl to démon
všechno tohle Lili přivolala pouhou myšlenkou na černou magii.Měla dodrápané celé tělo a ostatní démoni lezli po stěnách a strhali tapety.Lidé z celého Hexlova to viděli na vlastní oči a snažili se Lili pomoct ,ale pozdě Lili s doškrábaným tělem a nabodlá na kůl umírá v křečích a démoni zmizeli.Všicni lidé jí litovali a nad hlavami drželi bílé prapory.Všichni z Hexlova odjeli pryč i Lilin otec s bratrem prostě všichni jeli do Ameriky,Evropy atd... a z Hexlova se stal jen popel na kterém žili démoni.
Autor Pinďas, 25.04.2012
Přečteno 385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

no tak teť jo

27.04.2012 20:58:56 | Pinďas

líbí

Bohužel, toto je vskutku hororové už od první věty. Tolik gramatických chyb pohromadě jsem neviděl opravdu... Vlastně asi ještě nikdy:(

27.04.2012 11:22:37 | Dorimant

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí