Helloween
Anotace: Tato povídka je o vyvolání ducha. Já bych to upřímně tedy nikdy nezkusila, ale povídky o tom mě baví :D. Snad se bude líbit :).
Jednou jsem byla s kamarádkou venku a tam jsme se domluvily, že u ní budu spát. Přišly jsme k ní domů, já jsem si vybalila věci u ní v pokoji a šly jsme se koukat na televizi. Kámoška tam zapnula kanál s paranormálními příběhy a zrovna tam byl návod, jak vyvolat ducha. Prý musíte být v kruhu - teda když je vás víc - dát doprostřed svíčku a taky nějaký předmět toho koho budete vyvolávat. S kámoškou jsme si řekly, že bychom to mohly vyzkoušet, protože tu noc měl být právě helloween. Mě tedy osobně napadla moje babička se kterou jsem se naštěstí rozešla v dobrém a i mám její řetízek. Počkaly jsme tedy až bude půlnoc a byly jsme v jejím pokoji. Zapálily jsme si svíčku.Čekaly jsme na nějakou zvláštní věc ještě před mluvením, ale bohužel se nic nestalo. Tak jsme začali vyvolávat:Ahoj babi, tady tvoje vnučka Martina, jsi ochotná se s námi spojit?". Jak mile jsem to řekla, tak se sfoukla svíčka. S kamarádkou jsme nevěděly, jestli to byla náhoda, nebo ne a opravdu tady s námi někdo je. Vzhledem k tomu, že nebylo otevřené žádné okno a v domě nebylo prostě nic, čím by se průvan prodral až do domu, přikláněly jsme se spíš k té druhé variantě. Nakonec jsme zjistily, že to, že se sfoukla svíčka, bylo ještě v klidu: Asi za půl minuty se někam poděl řetízek již zesnulé babičky. Řekly jsme si, že toho radši necháme, protože už teď nám bylo strachy na umření. Šly jsme spát a asi o půl jedné ráno se začaly ozývat divné zvuky;Nejdřív se ozývalo plakání malého dítěte, pak drkotání zubů a nakonec i hlasy. Ale ráno to bylo nejhorší - našla jsem moji kamarádku mrtvou v krvavé posteli..
Komentáře (0)