Příručka úklidu - 4. kapitola
4. Už je to tady. Truchleme společně. VELKÝ ÚKLID
Omotejte přátele lasem a přitáhněte je domů. Nejdříve si říkáte, že otevřete lahvinku a nebude to tak hrozný. Mám pro vás jedno motto.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací.
Nespěchejte, hezky se na ten úklid připravte. Protože:
Ranní ptáče dál doskáče, víc sežere a dřív chcípne.
Což mě přivádí k dalšímu bodu: NEJEZTE, dokud neuvidíte, v jakém stavu je ta místnost.
Poté, co se navzájem uklidníte, se zhluboka nadechněte, chyťte se za ruce a vkročte do místnosti. Chytněte toho z vás, který omdlí a vyčkejte, dokud se neprobere. Pokud zemře, pokračujte s úklidem až po pohřbu nebo jeho tělo zahrňte do toho nepořádku a ukliďte taky. V tom případě ale rychle.
Všichni si povinně loknou alkoholu.
Alkohol je nepřítel lidstva. Nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme.
Alkohol je metla lidstva, ale zametat se musí.
A je to tu! Upřímnou soustrast.
Vezměte zahradní hadici a natáhněte ji oknem do místnosti. Stále šetřete na účet za vodu.
Druhá osoba vezme všechny čističe a prášky a kyselinu. Všechny přítomné osoby si navléknou ochranné rukavice a brýle, pokud máte skafandr proti radioaktivnímu záření, bude se hodit. Pokud máte, využijte i plynovou masku. Na sebe si oblečte pláštěnku a obujte si gumáky.
Před dveře přichystejte lékárničku a vejděte opatrně do místnosti. Pokud hrozí napadení nějakým zvířetem, bude se vám hodit kuchyňský nůž.....potom můžete grilovat, ale to až potom.
Zvířata jednají pudově, což znamená, že po vás pudou....
Posypte celou místnost všemi prášky a čistícími prostředky, můžete si zahrát bitvu a stříkat to po sobě, aby to bylo zábavnější. Jen pozor na kyselinu.
Až bude místnost víceméně pokrytá čistidly, pusťte do hadice vodu a prudkým proudem vody odstraňujte přischlé a přilepené předměty ze stěn a stropu. Nepořádek z podlahy mezitím pomocí kbelíku vynášejte z místnosti. Např. do popelnice nebo to vyhazujte z okna. Pěnu z prášků odsajte vysavačem.
Dejte si několikadenní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Nyní odstraňte odolné skvrny pomocí kyseliny. Je to náročná a nudná práce, ale při troše štěstí můžete i tu kyselinu po sobě stříkat.
Nyní by vám měla zbýt prázdná místnost s místy děravým kobercem. Vysajte ho a vyhoďte.
Pokud v místnosti ještě něco zůstalo, vyhoďte to.
Dejte si několikadenní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Natřete stěny.
Dejte si několikadenní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Položte nový koberec.
Dejte si několikadenní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Nastěhujte nábytek.
Dejte si několikadenní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Zabydlete se: Dejte si celoživotní pauzu na čokoládu, Redbull, chlast atd.
Hurá, máme to za sebou. Taky vám přišlo tohle řešení strašně náročné? Potěším vás. Existuje jednodušší, rychlejší a levnější řešení. Začíná na písmeno S a vyrábí se v Sušicích.
Sice se u toho tak neožerete, ale můžete si zakouřit, protože ten smrad pálených PET lahví to stejně přerazí, nebo grilovat to, co jste ulovili.
(To = zmutovaný radioaktivní chlupatý tvor velikosti kočky a agresivity autorky hned poté, co vám po 291 řekne, že ZEMŘETE)
Přečteno 523x
Tipy 21
Poslední tipující: denebrin, Čarokrásná dívka od vedle, fuu, Bíša, Antionette, Nahá, Keira Fey, Zasněný básník, Lea Jodie Parker, Norlein, ...
Komentáře (1)
Komentujících (1)