Anotace: Tenhle příběh jsem slyšel od Pavla Nováka. Kamaráda a zároveň táty mojí nejlepší kamarádky. Jestli má hlubší historii, nevím.
Zajímavé, skoro na vlas podobný animovaný film jsem před lety viděl v TV. To jsou věci...
26.01.2013 10:12:18 | JaJarda
Trošku mi to zní jako nějaká narážka. Myšlenku nepojímám za vlastní.
Uvádím, od koho já jsem tento krátký příběh slyšel a nemám tušení, od koho nebo kde ho slyšel on. Text mi ale přišel natolik zajímavě ironický a ze života, že jsem se rozhodl ho vlastními slovy zreplikovat a tak se o něj s Vámi podělit... Ono stačí si přečíst anotaci.
05.02.2013 00:15:43 | G30R63
V tom filmu to končilo tak, že ta žena spustila hrozný křik a muž, aby jí vyhověl, tak pavouka zabil sám, ačkoliv předtím byli kamarádi. Jinak máš pravdu, narážka to byla, ta shoda příběhu je zjevná, ale anotace jsem si nevšiml, takže jak říkáš, stačilo se do ní podívat.
05.02.2013 05:13:20 | JaJarda
No, já pavouky nemusim, ale nezabíjim je. Třesoucí se rukou je chytám do různých skleniček a domlouvám jim, aby na mně hlavně neskákali... a pak je házim ven z okna na Kulaťák :o)
25.07.2008 17:16:00 | Hannazka
Mnoho žen a dívek se bojí i maličkých pavoučků, kteří
jsou užiteční a přinášejí štěstí...
25.07.2008 13:53:00 | Bíša