Pokojný silvestr

Pokojný silvestr

Anotace: je to vtipná povídka.

Je 31.12. -Silvestr.A pan Novák jde do obchodu a povídá :"Prosim vás pět balíků petard -těch nejsilnějších". Ano:odpoví prodavačka.Bude to 350 Kč dodá ještě.Děkuji nashledanou a pěkného Silvestra popřeje pan Novák než vyjde z obchodu.Dojde domů a povídá manželce :Petro, tak jsem je sehnal Originál Čína z Veletrhu. Oo to je skvělé odpoví manželka.Je 12 hodin a manželé jdou obědvat mají husu.Už dojedli.Manžel své ženě oběd pochválil a šel jsi lehnout k Tv ,zatím co jeho žena Petra umývala nádobí a poté chystala chlebíčky na večer. Po chvíli se z kuchyně ozve : Miláčku koupil jsi to šampaňské.Jejda já hlava děravá zapomněl jsem na to.Manželka na to odpoví : No co jsem si mohla myslet.Skočím tam.Manžel jsi ještě chvíli četl noviny. Blížilo se 20:00 hodin.A už to vypuklo! Ve 21:00 jdou manželé pouštět petardy před barák vypustí jich 5 kg. Ve 22:00 koukají na televizy.Od 23:00 jdou opět pouštět petardy teď už jich ale vypustí 10 kg.Ale v tom přijede auto -policejní s hlášením,že tento pár ruší noční klid. A tak manželé Novákovi strávili silvestra na záchytce.Pan Novák nenechal nic náhodě a vzal si sebou šampaňské.A to mohli ještě být rádi,že se jim nepřišlo na ty protizákonné petardy. Veselého Silvestra.
Autor Krokouš, 30.12.2010
Přečteno 463x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj jsem autor této povídky líbí se vám ?

02.01.2011 12:19:00 | Krokouš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí