Pocket Boyfriend

Pocket Boyfriend

Anotace: je to něco ve stylu TELESHOPPINGU, kdy vám nabízíme přítele na zavolanou, který je neustále ve vaší kapse a schopný kdykoli vás znova milovat.... no nekupte ho :))

Vždycky to tak bývalo, že nové věci se nejdřív objevily ve městě a až potom na vesnici. Prostě to tak bylo, je a bude. Jenže... Všude okolo se ukrývá spousta vynálezů, které jen nikdo nestačil objevit. Vykonávají svoji funkci jen tak skrytě a je naprosto jedno, jestli jsou z vesnice nebo z města. Já jsem svůj převratný vynález objevila na vesnici, i když jsem se s ním seznámila ve městě.
Takže dovolte, dámy a pánové, abych vám představila svého kluka. Nepotřebuji ho ani vídat, protože je tady pro mě jenom tehdy, když ho potřebuji. Stačí vytočit ono známé číslo, vmžiku je u mě a potom můžeme být šťastní. Štěstí je přece jen slzičku daleko, proto si svého kluka nosím v kapse. S ním nikdy nemůžu být sama, protože mě nikdy samotnou nenechá.
Povím vám svůj příběh. V době, kdy jsem se s ním seznámila, ještě neoplýval touto skvělou vlastností. Alespoň vidíte, že naše vynálezy pro vás pořád zdokonalujeme. Potom se z něj stalo něco, co jsem ve svém životě nechtěla, nepotřebovala. Ale stačí jen natáhnout klíček, aby byl náš ,,Pocket Boyfriend“ nabitý energií a fungoval. Jeho výhodou je, že funguje na normální palivo - jídlo, pití, sem tam tráva nebo alkohol, ale i bez toho funguje - nic jiného není třeba. Stačí mu jen po chvilce lásky vyčíst všechny jeho chyby a čekat (v mém případě jsem čekala 2 měsíce, tzn. Přesně do Silvestra) až se změní. On se potom ozve ve velmi příhodnou chvíli, aby vám řekl, jak moc se změnil, jak moc je teďka váš ideál, jak ho potřebujete.
Nazpaměť umí věty: ,,Byla to tvoje volba“ ,,Ty sis vybrala“ ,,Jsi šťastná s někým jiným“ ,,Škoda, že to nemůžeme zkusit znova“ ,,Miluju tě, pořád tě miluju“ ,,Chybíš mi“ ,,Mohla bys prosím zahodit všechno, co jsi prožila beze mě a nezkusíme to znova?“ A pokud máte dostatečně silný žaludek na to, abyste svému stávajícímu příteli řekla: ,,Promiň, miláčku, ale můj bývalý přítel se kvůli mně změnil, já to s ním zkusím znova a pokud to nevyjde, tak se k tobě zase vrátím,“ tak si tuto změnu můžete vyzkoušet na vlastní kůži.
Zní to hrozně moc krásně... Když nejste šťastná, stačí ho jen vytáhnout z kapsy a náš boyfriend je tady pro vás, aby vám snesl modré z nebe a přesvědčil vás, jaká to byla chyba, když jste jej vyměnila. Všimněte si například toho, jAK moc je Boyfriend romantický. Ozve se na konci roku, tedy těsně před začátkem toho nového, aby vás mohl přesvědčovat, že byste měla začít ten nový rok s ním, protože jeho nové já si potřebuje vyzkoušet, jak by uspělo u vás. Není to nádhera?? Jak poetické, že??
Další nevýhoda je to, že vám opravdu začne vrtat hlavou, jestli by život s ním nebyl lepší. Jestli náhodou jeho změna není tak převratná, abyste mohli být šťastní. Ano, i já jsem přemýšlela nad tím, proč jsem si ho nemohla koupit později, až po jeho změně, která je pro mě tak příhodná. Jsem si jistá, že bych byla neskonale šťastná. Ale co se dá dělat, správné načasování na pořízení našeho ,,Pocket Boyfriend“ neexistuje. Může vám to potom vrtat hlavou, být vám smutno, ale můžete potom ho zkusit zavolat, on možná přilítne, snese vám to modré z nebe, které vám ve vašem životě tolik chybí, zjistíte, že jenom s ním jste šťastná, a to se vyplatí :)))
Náš Boyfriend zaručuje krásný vztah s procházkami do přírody, nepřetržité posílání SMS, rozhovory na ICQ, pravidelné vídání, plnění vašich přání, dělání vás šťastnou, a to vše už je v ceně :))
Dobře si rozmyslete, kdy ho vyhodíte, protože byste mohli litovat. Občas se zdá, že je někdo lepší, než ten druhý, ale až toho druhého ztratíte, můžete zjistit, že to bylo právě naopak. Ano vím, můj Boyfriend mě hodně miloval.... a já jsem byla hodně šťastná.... a on teď leží někde na smetišti. Likvidace odpadu už není v ceně, ale pokud máte zájem, tak jděte a najděte ho, než bude pozdě. Tiše budu závidět každé ženě, která si ho uloví, protože nebude litovat.
Autor Iňulka, 01.01.2007
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Myslím, že jsou lidi, které po přečtení tohohle muselo hodně bolet srdíčko..... Ale bylo to hodne vystižné, v některých okamžicích možná i vtipné:)

03.12.2007 21:16:00 | Verunca

líbí

No..ono je to ze života...

02.01.2007 19:39:00 | Iňulka

líbí

Super,moc se mi to líbí.NAvíc je to tak trochu ze života ,což je smutný

02.01.2007 17:36:00 | Silurus

líbí

Super,moc se mi to líbí.NAvíc je to tak trochu ze života ,což je tak trochu smutný:-)

02.01.2007 17:35:00 | Silurus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí